Suho cuba mengerakkan bdnnya tetapi bdnnya dipegang oleh seorang perempuan"kau bkn ke eunji"kata suho perempuan tersebut memandang ke arahnya"ye aku ialah eunji"jwp perempuan itu"bkn kau dah mati ke asal kau hidup lagi"tanya suho"mmg aku dah mati ni roh aku hahahaha cpt bunuh dia ibu"kata eunji"what itu ibu kau"tanpa suho sedari perempuan yg berada di dpnnya telah mencucuk pisau pada perutnya kelihatan byk darah melimpah tiba tiba eunji dtg kt suho"sekarang aku dah aman terima kasih harap aku dpt jumpa kau"lalu rohnya hilang suho yg kesakitan berkata"dia anak kau?"tanya suho perempuan itu memandang suho dan pergi ke arah suho tiba tiba dia terduduk"ye dia anak aku dia adalah satu satunya anak aku tapi kau buat anak aku bunuh diri dia knp"perempuan itu menangis secara tiba tiba suho yg berada disitu mula kesal apa yg dia buat pada eunji"arghhhh darah suho makin mengalir keluar kelihatan muka suho pucat kerana byk darah keluar"sebelum aku mati aku nak minta maaf pada kau dan tolong tuliskan surat kpd kwn kwn aku"kata suho perempuan itu mengangguk"apa yg kau nak aku tulis"tanya perempuan itu"blablablabla....."tiba tiba nafas suho terhenti sebelum nafasnya terhenti dia sempat berkata"cik......gu saya sygkn cikgu walaupun cikgu tipu tentang buku tu saya tetap syg cikgu"lalu nafasnya terhenti perempuan itu melihat ke arah suho lalu air matanya mengalir dia memeluk suho dan berkata"cikgu pun sayangkan awk"air matanya mengalir dgn byk lalu dia melihat ke arah surat yg suho suruhnya menulis dia menulis semula surat itu dan meletakkannya disebelah suho..
Pada waktu yg ditetapkan untuk balik...
"Aish mn suho hyung ni"marah semua"jomlah cari suho hyung"ajak sehun yg risau"jomlah......tidak lama kemudian rap mon telah menemui mayat suho dia memanggil semua org lalu senua org pergi ke tempat mayat suho"ahh x sanggup aku nk tengok"kata baekhyun rap mon melihat ke arah suho dia nendapati sepucuk surat disebelah suho"apa ni"lalu dia nembuka kertas itu"korang aku nak ucapkan selamat tinggal aku x kn kembali lagi buat selama lamanya tapi aku berharap korang dpt teruskn hidup tanpa ku aku nk korang jgn sedih dgn permegianku mmg patut pun aku ni mati dan aku berharap kau jgn benci pada eunji lagi ye aku harap korang hidup dgn sempurnanya dulu mmglah aku jaga pemakanan korang pemakaian korang kebersihan korang tapi sekarang aku nk korang cuba berdikari satu lagi aku syg korang dan aku x kn lupakn korang semua,semua selamat tinggal"semua ahli menangis membaca surat itu lalu mereka melihat ke arah suho dan berkata"syg suho hyung"baekhyun mengambil phonenya dan menelefon polis mereka memeluk suho buat kali terakhir........
Sejak haritu semua mula berubah mejadi baik......
TAMAT....
Thanks beribu kali sbb baca buku ni......
Korang kalau ada masa bacalah buku baru saya iaitu what?gay citer tu ada baekhyun dan chanyeol exo pun ada tapi watak utama chanyeol dan baekhyu. Baca tau jgn x baca
YOU ARE READING
[Complete]Villa Berhantu
HorrorWatak Exo Bts Eunji Sinopsis Disebabkan tugasan yang diberikan oleh guru mereka, bts dan exo terpaksa menjalankan tugasan mereka di suatu villa yang sering dikatakan berhantu. Banyak peristiwa yang telah berlaku sepanjang mereka menjalankan tugasan...