part3

2.2K 169 10
                                    

Selepas mereka selesai mengemas brg mereka pun tidor......

Tidak lama kemudian.....
Kedengaran bunyi pasu bunga pecah....suho terbangun"ermmmm bunyi apa tu kacau aku tidor je"lalu dia tidur semula. Tidak lama kemudian bunyi pintu diketuk "aishhh sapa tu rap mon teman aku skjp"kata suho kpd rap mon yg masih tidur "mlslah kau pergilah sorang"kata rap mon."alah temanlah aku plzz my chingu"pujuk suho."ada apa aku pnt aku nk tidor"kata rap mon."tadi aku dgr bunyi pintu diketuk"kata suho.Rap mon yg masih tidor terkejut lalu bangun dari tidornya"suho kau ni biar betul "kata rap mon."betul tulah pasal aku kejut kau"kata suho.rap mon menelan air liur"aku rasa han......"belum sempat rap mon menghabiskan perkataannya"ermmm bye nk tidor"dgn tiba tiba muka rap mon berubah menjadi pucat"oi kau knp"tanya suho."a...aku x de pape okey je just ngantok bye"jwp rap mon lalu meyelimutkan dirinya."aishh knplah ngan dia ni hauslah pulak"ketika dia ingin mengambil air dia telah ditarik oleh seseorang Tolong!!tolong!!"jerit suho tetapi suaranya tidak dpt didengari kerana mulutnya telah ditutup oleh seseorang suho dibawa di sebuah bilik,pada pintu bilik itu tertulis no entry setelah sampai dibilik itu suho disandarkan pada dinding "tolong jgn apa apakn aku kau ckp ke apa kau nk"kata suho sambil mengeluarkan kad kreditnya "nah ambil kad kredit ni kau pergilah beli apa apa"lalu dia menghulurkan kad kreditnya kpd org itu"thanks tetapi apa yg aku nk x de jual di kedai"kata org itu."apa benda yg kau nk"tanya suho"aku nk nywa kau"kata org itu lalu dia mengambil pisau"tolong jgn apa apakn aku,aku sanggup buat apa saja asalkan kau x bunuh aku"kata suho"buat apa apa saja betul ni kalau macam tu kau tolong umpan kwn kwn kau ke sini supaya aku boleh bunuh diaorg"kata org itu suho tidak berfikir panjang dia terus bersetuju"bagus kau bersetuju baiklah aku x kn bunuh kau tapi kalau kau mengungkiri janji hmmmm kau tahulah apa nasibnya"kata org itu"baiklah"kata suho" bagus bagus hmmmm sebelum tu mesti kau nk tahu sapa akukn"kata org itu lalu dia membuka topeng yg dipakainya"cik....."belum sempat dia menghabiskan ayatnya mulutnya telah ditutup oleh org itu"shuttttt......."kata org itu lalu dia menolak suho keluar dari bilik itu"macam mn ni x kn aku kena tolong dia hmmmmm"kata suho dlm hatinya lalu dia pergi ke arah semua org sdg tidor.

pada keesokkan harinya......

semua org sudah bangun dari tidur kecuali suho tiba tiba sehun dtg kpd suho"suho hyung bangun!suho hyumg bangun!"jerit sehun suho yg masih tidur terkejut sambil melatah oh kad kreditku"sehun yg berada di sebelahnya ketawa"hyung pergi gosok gigi lpstu pergi dapur jin dan d.o hyung dah buat sarapan"kata sehun"hmmm yelah"lalu suho pergi ke bilik air ketika dia sdg sibuk mengosok gigi dia ternampak org yg hampir membunuhnya dia terkejut lalu dia membersihkan mulutnya dan keluar dari bilik air lalu dia pergi ke dapur untuk bersarapan"ah baru bagun nah ambil ni mkn"kata d.o lalu meletakkan penkek di atas meja"thanks d.o"kata suho"knp hyung bangun lambat smlm hyung buat apa"tanya d.o"ermm hyung x buat pape"sebenarnya dia ingin memberitahu d.o tentang kejadian semalam tetapi dia takut"hyung knp muka hyung pucat"tanya d.o"ah mn ada muka hyung ok je"jwp suho"betul ni kalau mcm tu x pelah"lalu d.o menyambung kerjanya"ermmm patut ke aku buat kerja ni kalau aku buat kesian kwn kwn aku ermm ah lebih baik aku ajak diaorg keluar dari rumah ni'kata suho dlm hati lalu dia pergi ke bilik dan kemas barang.....







[Complete]Villa BerhantuWhere stories live. Discover now