06 | still mickey

4.5K 724 29
                                    

*** PART6 | HOSEOK |

"Hurm?" Hoseok terbangun apabila merasa ada yang menyentuhnya.

"Nuguya?" Soal Hoseok lalu bangun dari katil , biliknya gelap kerana tidak membuka lampu.

Hoseok berganjak dari katilnya lalu berjalan ke meja belajarnya lalu membuka laptop.

"Asal aku teringin sangat nak buka Skype?" Pelik Hoseok lalu dia membuka app Skype.

Kim Taehyung;
Hai hyung ^^

Jung Hoseok;
Apa lagi kau ni? Dah la ganggu aku

Kim Taehyung;
Kalau Hyung nak suruh berhenti ganggu hyung , hyung main game tu nak tak?

Jung Hoseok;
Baiklah

Kim Taehyung;
Betul ni? Okay , sekarang game bermula

Beberapa video muncul di skrin laptop nya seperti video yang di lihat Jungkook dan Yoongi.

Hoseok terpukau dengan video itu

"Jadi macam mana hyung?"

Satu suara menyapa telinga Hoseok
Hoseok tersedar lalu menggeleng kepalanya.

"Nugu?" Soal Hoseok lalu membalikkan badannya ke belakang

"Siap yang upload video itu hyung?"

Soal lagi suara itu , Hoseok diam
"Aku akan mati jugak kan kalau aku tahu ? Kau akan ambil nyawa aku juga kalau aku bagitau perkara yang sebenar sama je keadaan kalau aku tak tahu kan?" Kata Hoseok

"Hyung cuma bagitau siapa"

"Aku tak tahu .. tu je aku mampu bagitau"

"Jeongmal? Hurm..hyung suka tikus tak?"

"Tikus?" Tiba-tiba ada satu tangan memegang bahu Hoseok menyebabkan Hoseok lantas berpaling ke belakang.

Matanya terpandang bayangan seseorang dan dia lantas dipukau
Hoseok turun ke dapur untuk mencari tikus.

Hoseok tidak menghiraukan Jimin dan Jin yang berada di ruang tamu.

Setelah puas mencari namun tiada seekorpjn yang dijumpai , Hoseok naik balik ke tingkap atas dan masuk ke dalam stor.

"Hoseok?" Di muka pintu kelihatan Jin dan Jimin.

"Hyung buat apa?" Soal Jimin.

Hoseok memandang ke arah Jin dan Jimin sekilas.

"Tikus" balas Hoseok

"Tikus? Buat apa?" Soal Jin lagi
Hoseok hanya diam dan dia menjumpai seekor tikus yang berada di balik almari.

"Aku perlukan ni" kata Hoseok lalu keluar dari bilik itu.

Jin dan Jimin saling berpandangan lalu turun balik ke ruang tamu.

Hoseok masuk ke dalam biliknya dan dia terjumpa seekor lagi tikus yang lalu di tepi mejanya dengan cepat Hoseok menangkap tikus itu.

Hoseok membuka baju.

Dia mengangkat satu ekor tikus yang agak kecil yang dijumpai di stor tadi.

Dengan perlahan Hoseok memasukkan ke dalam mulut lalu dia menutup mulutnya dengan tangan kanannya.

Tikus di dalam mulut Hoseok meronta untuk keluar dan mencari lubang.

Akhirnya tikus itu masuk ke dalam kerongkong Hoseok , tikus itu masuk jauh ke dalam badan Hoseok.

Seekor lagi dimasukkannya dan dengan cara yang sama tikus itu masuk ke dalam badan Hoseok.

2 minit telah berlalu dan Hoseok tiba-tiba tersedar dari dipukau.

Hoseok terbatuk-batuk dan memegang lehernya yang tiba-tiba rasa sakit dan pedih.

"A-apa? Asal rasa lain macam ni?" Soal Hoseok seorang diri dan memandang dirinya yang tidak berbaju.

"Arghh" Hoseok memegang perutnya yang tiba-tiba rasa sakit seperti di cucuk-cucuk.

Perutnya bergerak-gerak.

"Argh..Apa..dalam pe-perut aku ni?" Soal Hoseok menahan kesakitan.

Dan dia baru teringatkan sesuatu.

'Hyung suka tikus tak?'

Hoseok teringatkan suara yang di dengarnya tadi.

Hoseok meraba-raba perutnya.

"Tak..Tak..tak mungkin" Hoseok sesekali memasukkan jarinya ke dalam mulut untuk memuntahkan isi yang berada di dalam mulutnya supaya keluar.

"Arggh" Hoseok berdiri di tengah-tengah biliknya , dia tidak dapat bergerak. Bersuara pun tidak boleh.

Kedengaran suara Jin dan Jimin yang cuba membuka pintu biliknya. Pintu berjaya di buka Jin dan Jimin masuk ke dalam bilik Hoseok.

"Asal dengan perut hyung?" Soal Jimin sambil matanya memandang perut Hoseok yang bergerak.

"T-tikus"

Hoseok memuntahkan darahnya ke lantai dan lantas Hoseok terduduk.

Tikus di dalam badan Hoseok merobek organ dalam badan Hoseok untuk keluar dari perut Hoseok dan akhir ya organ dalam badan Hoseok tidak sempurna dan hancur.

Hoseok menghembuskan nafas terakhirnya hanya kerana dua ekor tikus.

***

Untuk pengetahuan korang , kejadian memang terjadi pada seorang lelaki dari negara mana , ni saya baca dalam satu blog

Lelaki tu tangkap tikus tu then tikus tu terlepas masuk ke dalam lengan baju lelaki tu , tikus tu keluar dari lengan baju dari atas dan kebetulan pada masa yang sama lelaki tu membuka mulutnya dan tikus tu termasuk dalam mulut lelaki tu , eii saya baca artikel tu pon meremang buku roma

Tikus boleh bertahan tanpa.udara buat beberap minit , dan tikus tu akan cuba cari jalan untuk mendapatkan udara

Dah la cakap pasal tikus , pergi chap seterusnya , saya buat double dan untuk chap tu antara Jin dan Jimin akan mati .. tapi jika salah sorang dari mereka mati rahsia belum terbongkar lagi

Next Part>

unfriended ∽ BTS ✔Where stories live. Discover now