Toprak uyan haydi artık gün doğdu bak kuşlar serenat yapıyor yine uyan haydi diyerek uyandım yine bir saba her zaman olduğu gibi yine geç kalmıştım işe zaten yamak ta istemiyordum asıl istediğimi bir yapabilseydim diye düşünerek yuvarlandım yatağın içinde sinirle kalkmalı idim evet kalmak zorundaydım. Hızla üzerime bir şeyler geçirdim ve koşarak çıktım evden ufak ufak mırıldandım yazdığım yeni parçamı da '' eflatun rengi bir hayal . maviye yakın duygular tırın tırın tırın... ''
Patron bu kez kesin kovacaktı beni neredeyse vardım işe oh daha gelmemiş deyip bir oh çekmeye kalmadı ki sert bir ses tonu duydum Toprak ! neredesin sen saat kaç oldu bu kaçıncı ?
Önce hafif bi irkilme ve savunma mekanizmasının çalışmasıyla başladım konuşmaya haklısın efenim şöylede böylede derken benim kelimeler daha bitmemişti ki kovuldun diye bir ses duydum semadan :) evet bu iştende kovulmuştum iyisi mi daha ayın başıydı ve ben beş kuruşsuz sokaklarda kaldım yine boynum bükük eve doğru yola koyuldum kira , su, elektrik , her şey yolundaydı yine evet :D
Ah be babam dedim içimden evet babam evlatlıktan red edilmiştim neden çünkü müzik yapıyordum ve köyde bu hiç hoş karşılanmazdı insanlar ne derdi sonra evet koca şehirde yine bir başımaydım beş parasız ve kimsesiz .
Bir şekilde para kazanmalıydım derken yol kenarında müzik yapan insanlar gördüm evet tabi bende yapabilirdim bende kazana bilirdim hemen eve koştum gitarımı kaptım ve kalabalık bir çarşının önüne oturdum müziğimi yapmaya başladım evet yavaştan parada kazanıyorum insanlar etrafıma toplanmış şarkılarımı dinliyordu. Bir anda irkildim kalabalığın arasında beni inleyen biriyle göz göze geldim sanki cennete düştüm o an sadece ikimiz kaldık o meydandan ben o gün bütün şarkılarımı ona bakarak okudum ve oda ben bitirene kadar bütün şarkılarımı dinle neydi adın neden dinlemiş idin bütün şarkılarımı neden izledin saatlerce beni gibi sorular aklımı kemirir iken evin yolunu tuttum kazandığım 40-50 lira ile günü kapadım kuryelikten fazla kazanmıştım evet ama benim düşündüğüm sadece o kısa saçlı kara gözlü kızdı eve girdim ve saatlerce onu düşündüm artık her gün oraya gidecektim ve onu bekleyecektim artık bütün şarkılarım onun için idi umarım yine gelirsin umarım yine görürüm seni ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Müzik İle Kal
General FictionArkadaşlar müzikal bir kitap olacak gerçek karakterler ve hikayelerinde yer alacağı çarpıcı bir konu olacağına inanıyorum umarım beğenirsiniz...