Çağdaş Yaşam

21 1 0
                                    

Nedir? Çağdaş yaşam ...
Gördük çağdaş yaşamın sonuçlarını hepimiz yaşadık ve gördük, sözde batı medeniyetinden alınan çağdaş yaşam değerleri anamızı ağlattı 70 sene boyunca bu ülkede ve bunada biz müslümanlar karşı çıkamadık.
Hele şükür günümüzde az da olsa düzeliyor bu çağdaş yaşam safsatası ! Çağdaşlaşacagız diye batıdaki her türlü rezilliği alıp batının sanayisi ve teknolojisini alamayan zihniyetler bu millete çok büyük zulüm etmiştir, memlekete medeniyet diye kumarhaneleri, meyhaneleri, gazinoları,diskoları,barları getirenler o medeniyet çukurunun içinde boğulmuşlardır.
Medeni eğitim sistemi diye getirilen sistemde hiçbir şekilde ilim ve bilim adamı yetiştirilememiştir, bırakın ilim adamı yetiştirmeyi normal insan terbiyesi ve ahlakı bile insanlara öğretilememiştir resmen hayvani bir şekilde dayakla bir nesil vahşileştirilmiştir. Komünistlerin faşistlerin ağına düşen gençlerimiz Allah ve kitap tanımaz hale getirilmiştir, kendi arkadaşını kendi ideolojisine destek vermiyor diye öldürecek kadar cani olmuştur ve biz müslümanlar buna engel olamadık. Çağdaş eğitim diye diye yırtınırken başörtülü öğrenciyi üniversitelere almayanlar nerenin çağdaşı olduklarını sanıyorlardı, müslümanlara yapılan bu zülum ve hakarete sessiz kalan müslüman toplum bunun cezasını fazlasıyla çekmiştir. İnsanların kılık kıyafetiyle uğraşmayı bırakıpda ilme, fenne, bilime odaklanmak yerine sürekli islama saldırarak ve müslümanlara eziyet ederek geçirmişlerdir zamanlarını.
Avrupanın medeniyeti diye insanlara dayatılan rezillikleri herkes görmüştür. Bilmem avrupa güzellik yarışmasına bir masum kızı çırılçıplak soyup gönderince medeni oluyormuşuz ! Vay şerefsiz adamlar ! Böyle medeniyet mi olur, böyle çağdaşmı olunur.
Bir ülkede rezil ahlaksız şuursuz , adına sanatçı denilen soytarıya bir profesörün bir yılda kazandığı parayı bir gecede kazandıran bir toplumda kimse ilim adamı yetiştirmeyi beklemesin ve nitekimde yetişmemiştir. İnşaallah günümüzde bu sistem değişmektedir.
Avrupadan medeniyeti almışız sözde, üniversiteler fuhuş yuvasına çevrildi, ahlakıyla tesettürüyle öğrenim görmek isteyen kardeşlerimiz kapılardan kovuldu ve bunada medeniyet dediler, çağdaş yaşam dediler.
Çırılçıplak üniversiteye girenlere medeni tesettürle girmek isteyenede çağdışı dediler şerefsiz adamlar.
İslam terbiye almamış gençlerimiz anarşist, komunist oldu çıktı ve sonra bu çağdaşların başına bela oldu, başedemediler sonra teker teker bu gençleri öldürdüler bu apaçık ortadadır. Eğittikleri çağdaş gençlerde ne edep ne terbiye görmek imkansız, babasına moruk diyen annesine sen anlamazsın kadın diyebilecek kadar aşağılık karakterde insanları yetiştirdiler çağdaş sistemle .
Kadınları çağdaşlık adı altında resmen rezil ettiler, vay efendim bir kadın istediği erkeklerle görüşür konuşur istediğiyle istediğini yapar bunun aksini söyleyen gericidir diye toplumun namus dinamiklerini kökten parçaladılar. Sonucunuda herkes gördü, kadın cinayetleri aldı başını yürüdü memlekette , çağdaş yaşam diye kadının namusunu ayaklar altına aldılar müslüman memlekette ve buna karşı hiçbir tedbir alınamadı.
Neymiş çarşaf ve tesettür çağdışıymış ! Bakın şu şerefsiz insanlara müslümanları ne ile tahrip etmişler, çarşaf giyince kadın köle oluyormuş ! Aşağılık insanlar genelevlerde çalıştırdığınız kadınlar ne peki o zaman !  ???
Bir kadın tek erkeğe ait olmamalıymış  ! Bakın yahu şu namussuzluğa bakın ! Medeniyet diye sunulan bütün unsurların hepsi toplumu ahlaksız olmaya yöneltmiştir. Dans partileri, balolar bilmem daha neler neler ! Televizyonlarda çağdaş yaşama örnek programlar diye içki ve fuhşiyat yayınları yapılmıştır, nikahsız kadın erkek ilişkileri normalmiş gibi gösterilmiştir ve bunun sonucu olarak bugün toplumda genç kız ve erkekler evlenmek yerine flört dediğimiz günaha aşk adını koyarak neredeyse sokaklarda zina yapar duruma gelmiştir...
Ey Allahım bu nasıl bir zulümdür bu nasıl bir rezalettir bu nasıl bir felakettir !!!
Bunca rezalete ve hakarete karşı çıkmayan, üniversitelerde kapalı diye okuldan atılan kardeşlerimize yapılanlara ses çıkarmadığımız için, o üniversitenin rektörünü al aşağı etmediğimiz için bunca musibet başımıza gelmiştir, başkada izahı ve açıklaması yoktur.
Aptal değiliz ya görmüyormusun müslüman ! Allahın hükümleri yerine çağdaşlık diye rezil kurallar getirerek bizim imanımızla oynandı hala ne uyuyorsun UYANSANA !!!
Sorulduğunda herkes " müslümanım" diyor , neremiz müslüman bizim peki ?
Kitabımıza hakaret ediliyor ses yok  !
Sünnetimize hakaret ediliyor ses yok !
Değerlerimize hakaret ediliyor ses yok !
Susmayamı geldin dünyaya ey müslüman ?  Ne zaman çıkartacaksın sesini köle edildikten sonramı ...
Sorasanız herkes imanlı dört dörtlük müslüman memlekette, hacı amcaya soruyorlar ;
  Kaç kere hacca gittin ?
   8 kere hacca gittim diyor . Bakım şu cehalete sekiz kere hacca gidip nafile sevap kazanacagına bir kere gitsende farz yerine getirsende kalan 7 haccın parasıyla islam davasına hizmet edecek gençleri yetiştirsene hacı amca !!!!
Çağdaşlar bir sürü dernek kurdu memlekette hepside çiçek bahçesi gibiler dışardan öyle görünüyorlar, ama içerdeki çiçeklerin hepsi zehirli, biz bunun önlemini alıp gençlerimizi iman ve islam şuuruyla yetiştiremedikten sonra 88 kere hacca gitsek ne işe yarAr ahmakoğlu ahmaklar...
İnşaallah bu düzeni artık kaldırıp islami ahlakın ve terbiyenin hakim olduğu gerçek çağdaş toplumu yeniden inşaa edecğiz...

İslam ve ToplumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin