Uyandim.ama garip bir odada hava yagmurluydu oda ise karanlik ancak mum isigi herşeyi gormeme yetiyordu.annem basima geldi ne oluyor!? Die sordum annem
-korkma tatlim kucuk bi kaza gecirdin ve suanda hatirlamiyorsun
dedi oysa ben,ben cidden bisey hatirlayamiyodum.Icimde hafif bi ürkeklik korku vardi.Neyin nesi!? Nasil!? Anlam veremiyordum.oysa ben hic bisey hatirlamiyordum annemde zaten bisey demeyip yani basimda agliyordu .sonra ayaklandi nereye!?
-tuvalete gitmem gerek tatlim sen rahat ol
oysaki ben burda korkunun vermis oldugu sanciyla kivraniyordum
Bu kaza sonucu kolum kirilmis yine iyi atlatmisim diycemde nasi bi kaza hatirlamiyorum sorunda o zaten.
Annem kapiyi kapatarak disari cikti ben ise etrafimi suzmeye basladim yan tarafimda bir kiz yatiyordu.Bembeyaz teni sipsiyah saclari ve suratinda belirgin olan mor mor damarlariyla korkunc bi sevecenligi vardi.kiz uyuyomuydu bayginmiydi bileniyordum cunku bisey belli deildi ama serumun ucunda mor bir sivi gordum resmen kizi inceliyordum aslinda kizdan urkmedimde deil!!
Kiz gozleri yapyavas bi sekilde acti ve sunu fisildiyordu;
-marry,marry
+hey meraba ben clara!nasil hissediyorsun iyimisin??
-annemi istiyorum!!
+tamam ziyretci saatinde gelicektir anen hadi biz konusalim olirmu?
-uzgunum seni tipsiz!
+hey bunu iltifat kabul ettim adini orensem??
-elsa.
+memnun oldum
-Annemi istiyorum!?
Kiz bi okadar tatli bi okadarda korkunc ve ince bir sese sahip.
+Anneeee!!!!
Annem hemen iceri geldi.
-ne oluyor kizim kolunmu acidi!?iyimisin!?
+ben iyiyim ancak elsa annesini istiyor ve mary mary die sayiklior.
-ahah elsa annen burda degil tatlim ancak solersen olanlari yardimci olurum
elsa birden kipkirmizi oldu annem ve ben onu izliyorduk.hafif siritarak birseyler fisiltiyordu iyice dinleyinceee;
-mary,mary
Bu kiz marry die sayiklamaktan ne zaman vazgececekti tam bunlari dusunurken annem doktor bey die bagirdi irkildim annem elsayi tutuyordu elsa oluyor gibiydi.
Kapi acildi ancak kapida kimse yoktu birden elsayi sanki bi el kaldirddi ve kucagina aldi annem ve ben korkuyorduk zaten oda ve hava urkutuycu.kapi gicirdayarak kapandi.
Sonra annemin arkasinda bi kadin gordum elinde elsa vardi.Elsa bize bakip gulumsuyordu ama cok tatliydi.
-Anne
+efendim
-arkanda...
+benim icin geldiler
-kim ne noluyorn!?!?!?
O sirada annem kalkti ve o kadina sarildi kadini iyi inceledim gelinlikli kanli ve siyah sacli bi kadindi anneme sariliyordu!?
Hey bu b-bu bblody mary
Elsa sunlari fisildadi:
-Mendy ve blody en iyi arkadaslar blody ona bisey yapamaz....
(Not annemin adi mendy)
Arkadaslar bu hikayeyi ben yzdim bana ait iyi okumalar begenmeyi ve yrm yapmayi unitmayin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Korku Günlüğü~
УжасыBelkide iliklerinize isleyecek... Harika ve bi okadarda korkunç... Iyi okumalar.