"Ar trebui să te lași de fumat, Kylei. Ce o să creadă săracul Max când o să te sărute și o să miroși exact ca o scrumieră?" Mă tachinează Cami, prietena mea, care nu putea să suporte gândul că m-am reapucat de țigări.
"Nu sunt atât de sigură că mă interesează tipul. E drăguț și toate cele, dar nu atât de important încât să îmi pese de părerea lui cu privire la țigările mele." Spun și arunc țigara pe frunzele arămii ce acopereau pământul,călcând-o cu piciorul,să fiu sigură că nu luăm foc pe aici, nici noi și nici restul persoanelor din casă.
"Cel puțin abține-te măcar pentru seara asta. Dacă Elly vede că te-ai reapucat ce crezi că o oprește să nu te spună alor tai?" Îmi amintește de surioara mea ce probabil e pe undeva pe aici. De-asta prefer să merg la petreceri mai mici, fără să dau nas în nas cu diavolul.
Îmi aranjez câteva bucle blonde de par că vor să îmi îngreuneze seara și o trag pe Cami spre vilă, înghețând la propiu afară. Se pare că natura nu ține cont că e abia Septembrie luna aceea încărcată, dar în care nu te sfiești să spun 'da' unei petreceri în miez de noapte. Nimeni de aici nu ține cont că suntem la miljocul săptămâni și că mâine ne așteaptă o zi de școală. Mă întreb dacă elevii care învață dimineața,printre care si eu, vor fi capabili ca măcar să își seteze alarma în seara asta. Pe cine păcălesc, jumătate din ei o să adoarmă pe aici și se vor trezi cu o durere îngrozitoare de cap. Nu sunt o iubitoare a petrecerilor, dar dacă așa scap de tensiunea de acasă atunci pefer să fiu aici. Lumea deja s-a pus pe jocuri de tot felul și chiar au terminat o bună parte din băutura destinată acestei petreceri.
Nu e cine știe ce băutură, un lichid roșu care are mai mult gust de apă cu zahăr, adevăratele băuturi fiind ținute ascunse până la o oră cât mai apropiată de dimineță, ca doar cei care rezistă să se bucure de o băută pe cinste.Pe verandă erau o mulțime de fete în rochii scurte și vaporoase, altele aveau tinuțe întunecate și apoi eram eu, care sunt îmbrăcată cu o pereche de blugi și un tricou. Băieți purtau tricourile de la fotbal și lacoste vrând că arate cât de atletici sunt ei. Cei din echipa de polo aveau un grup restrâns și se vedea cu ochiul liber că în seara asta au întrecut limita cu alcoolul, după felul în care abia puteau să își mențină echlibrul. Două fete îmbrăcate sumar râdeau alături de o versiune mai nouă a lui Nicki Minaj, care sinceră să fiu era doar o copie ieftină.
În living predomina mirosul de tutun și de aer închis, e insuportabil să miroși așa ceva. Pe o masă lată erau însiruite sticle de suc,punci,vin,bere,cafea și o băutură ce îmi amintea de zilele copilăriei.
Nu sunt cine știe ce băutoare, am băut doar o dată cu Cami ceva mai mult din cauza unei provocări, iar eu am sfârșit vomitând în grădinița plină de flori a mamei."Și în sfârșit uită-te aici!" Mormăi o voce groasă în urechea mea.
M-am întors ușor pe vârfuri și am dat cu ochii de Max, îmbrăcat cu un tricou verde și pantaloni kaki ce îi veneau de minune.
"Credeam că nu ieși în seara asta. Am așteptat mult să te văd și când era să renunț am dat de tine. Asta da surpriză!" Spune și îmi întinde un pahar de plastic cu punci.
"Eram prin preajmă.Trebuie să înveți să fi puțin mai independent, nu crezi?" I-au o înghițitură din băutura dulce.
"Cred că deja am ajuns dependent de tine.Nu crezi?" Mă trage mai aproape de el,coborând cu mâinile spre talia mea și ținându-mă strâns, apoi cu o mână atingănd ușor coapsa. Urăsc să îmi atingă cineva trupul în felul ăsta, urăsc mai mult decât orice ca bărbații să creadă că orice femeie le pică în pat cu câteva atingeri și vorbe bine alese.
"Știi ce cred eu?" Mă lipesc cu spatele de el spunând cuvintele în cel mai suav mod. "Cred că punciul de pe tricoul tău nu se curăță singur." Spun turnându-i punciup rămas pe tricou. Privirile tuturor se ațintiră pe noi și dacă asta a fost singura cale să scap de mâinile lui atunci mă bucur că am făcut-o.
Deși fiecare părticică din fiinta mea cea fii-drăguță-și-cere-scuze îmi cerea să îl ajut la curățarea tricoului și să îi spun că am avut o stare proasta, am preferat să plec în căutarea lui Cami și să îl las pe el să se descurce cu restul.
CITEȘTI
OFTEN
RomanceKylie & Dean- OFTEN "Oare o să faci la fel și cu mine?" Spun cu vocea tremurândă de la starea de confuzie ce mă domină. "Oare o să mă faci să vreau să fie diferit cu tine?" Întreabă el nonșalant, detașat complet de spusele mele.