•4•

729 65 18
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir yerlere gitmek ister misin? Takılırız hem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir yerlere gitmek ister misin? Takılırız hem." Kulağına dayadığı telefondan, karşı hattan gelen sesle istemsizce -ama burukça- gülümsedi sarışın olan. Kısa sürmüştü tebessümü, buğulu bakışlarını dizlerine götürüp dudaklarını içeri kıvırdı.

"Tabii, neden olmasın?" Kulağına sanki bir ninni misali gibi gelen kıkırtı, daha da heyecanlandırdı Katsuki'yi. O gün bir alış veriş merkezinde buluşup sinemaya girmişlerdi. Daha sonra bir kafeye girip kahve almışlardı. Dağ yürüyüşünden, Katsuki'nin fotoğraf çekme hobisinden, birbirleriyle ilk tanıştıklarında neler hissettiklerinden ve hatta ortak arkadaşları Kaminari Denki'den bile bahsetmişlerdi. Her şey oldukça hoştu, Kirishima Eijirou'nun sevgilisinden bir arama alana kadar.

Kızıl olan, ekranda gördüğü isimle heyecanlandı, bu yüzünden okunuyordu. Kocaman gülümseyip çağrıyı cevapladı; telefonu kulağına taşıdı. "Ah, selam! Nasılsın?"

Kirishima'nın çok da kısa sürmeyen konuşmasından sonra kızıl olan, karşısında oturan sarışını hatırlayınca sonra kız arkadaşını yeniden arayacağına söz verip telefonu kapattı.

"Kusuruma bakma lütfen," dedi kızıl olan özür dilercesine eğildiğinde. Katsuki ise görmezden geldi. Yeniden boğazının düğümlendiğini hissetmeye başladığında gözlerini kaçırdı. "Ah, seni Mina ile tanıştırmalıyım!" Eijirou'nun neşeli sesi, şimdi heyecan verici değil; can sıkıcı geliyordu Katsuki'ye.

"H-hayır," diye çıkıştı kısık bir sesle. Lakin Kirishima'nın yoğun ısrarları üzerine kabul etmek zorunda kalmıştı sarışın olan. Nedendir bilinmez, Kirishima çok yakın görmüştü sarışını kendisine. Bu yüzden her şeyini anlatmak, paylaşmak istiyordu.

Bakugou Katsuki, Kirishima Mina adını alacak olan kızla tanıştı yaklaşık iki gün sonra, Kirishima'nın isteği üzerine. Pembe renge boyanmış, kısa ve kıvırcık saçlı kız, sevgilisinin arkadaşlarıyla tanışmak istediğini söylemişti, bu yüzden burada sıkıntı yoktu.

Katsuki'nin fazlasıyla sıkıldığını fark ettiğinde Eijirou, arkadaşını fazla tutup zamanını çalmak istemediği için ona düğün davetiyesini verip Mina ile oradan uzaklaştı arkasında ölümünün yaklaştığını belirten çiçeklerle yüzleşen kırık bir Katsuki bırakarak.

O günden sonra Katsuki evinden çıkmamıştı. Dağ yürüyüşüne katılmaz, yeni resimler çekmez olmuştu. Arkadaşları ona ulaşmaya çalıştıkça buna engel oluyordu bir şekilde.

Zayıflayan bedeni, çok sık kuruyan; öksürmekten tahriş olmuş boğazı ve genzindeki acı tat, fazla zavallı gösteriyordu onu.

Unpleasant Photos •KiriBaku/KiriMina•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin