...nic neudělala. Na pravé straně nic nebylo tak šel Thomas na tu levou, na tu tmavší a strašidelnější. Rozhlížel se a konečně viděl něco co ho zajímalo celou dobu. Našel pár ordinací, pár krvavých a hnusných ordinací. Vešel do jedné z nich, ale tam našel jen zdravotnické, krvavé lůžko. Ale když vešel do druhé, viděl nějaký pohybující se stín. Během chvilky stín zmizel. Byl tam starý dopis, který se nejspíš měl odeslat. Tak ho otevřel.
'Je to tu otřesné, všude samé příšery. Obávám se, že tohle bude moje poslední chvíle života. Nechápu co se tu děje, ne..'
Zbytek dopisu byl počmáraný, jako kdyby toho člověka někdo násilím odtáhl. Zase se něco hýblo, Thomas už nebyl takový klidný. ,,Bože, bože, musím se dostat ven!'' řekl zděšeně. Vyběhl z ordinace přímo ke schodům a seběhl po nich. Doběhl až ke dveřím, které jak zjistil tak nejdou otevřít.
,,Ale jak to? Vždyt byly odemčené!'' zašeptal. Něco se hýblo, a přicházelo to čím dál tím blíž. Thomas se stále snažil otevřít dveře, nešlo to. Neměl jinou možnost než je vykopnout, a povedlo se mu to. Utíkal co mu nohy stačily. Ta věc ale nejspíš byla rychlejší, protože ho ani ne po minutě svalila na zem.Mezitím..
Lisa, Jake, Katy, Matt a Nina šli hned po tom co se dostali do města domu. Cestou je nic špatného nepotkalo. Ještě se po cestě domluvili že zítra zavolají Thomasovi.Druhý den, 14.listopadu, se sešli v parku. Každý si s sebou vzal mobilní telefon. Všichni se mu pokoušeli zavolat, ale nezvedal to. ,,Neměli bychom se jít podívat k tomu senatoriu?'' řekla Nina. Nikomu se to nezdálo jako dobrý nápad, ale neměli na vybranou. U senatoria si všimli vykoplých dveří. Nenaznačovalo to nic dobrého. Nikdo také nevěděl o dopise, který si Thomas přečetl. Bohužel museli jít dovnitř a rozdělit se. Lisa šla nahoru do prava, Jake dolu do suterénu, Katy zůstala dole a šla do leva, Nina také zůstala dole ale šla do prava no a na Matta zbyla nejhorší část domu, tedy levá horní část.