...napsáno 'SENATORIUM'. Matt chytil kliku, a zkusil jestli jdou otevřít dveře. Zjistil že otevřít jdou. Vešel dovnitř, a s ním ostatní kluci. Holky zatím zůstaly venku. Venku se ale bály víc než kdyby byly vevnitř.
Mezitím..
Kluci zatím procházejí přízemím, a došli ke schodům do suterénu. V suterénu byla dost velká tma, protože tam nebyla okna. Nikde kolem nebyly žádné svíčky ani nic s čím by se dalo svítit. Náhle něco uslyšeli, jako kdyby něco šlo. Slyšeli vrzání staré a ošuntělé podlahy která byla v přijímacím sále. Zvuk chození byl slyšet čím dál tím víc, ten zvuk byl nesnesitelný a lezl na nervy. Kluci se rychle schovali do skříní, zvuk už byl na schodech. Najednou se ozval hlas, promluvila Katy. ,,Ten hlas je mi od někud povědomí.'' řekl Matt klukům. Pootevřel skřín a podíval se, neuvěříte kdo tam stál. Stály tam holky! Kluci zděšení vylezli ze skříny, a holky se jim začaly smát. No teda nejdřív začala Lisa. Všichni v suterénu vyšli nahoru. Šli po té cestě po které přisli, ale zaujalo je to že byla mokrá. Předtím totiž mokrá nebyla. Thomas ještě ven nechtěl, chtěl projít celou budovu. Ostatní odmítli a šli dál. ,,Dobře no, tak půjdu sám!'' naštvaně vykřikl. A ktomu zašeptal ,,srabové''.Teď se budeme zajímat o Thomase..
Thomas vyšel po schodech nahoru, a rozhlídl se. Rozhodl se že nejdřív půjde na pravou stranu. Na pravou šel kvůli tomu že mu připadala světlejší, bezpečnější. Cestou viděl jen samé kanceláře různých psychologů, psychiatrů a odborných lékařů. Vešel do kanceláře Dr. Blacka, odborného lékaře. V kanceláři našel staré spisy, jeden z nich otevřel. Byla tam napsána žena, Anett Bangerová [bendžrová]. Umřela, jako další stovky lidí, tím že jí pomalu začaly hnít tkáně. V pozdějším stádiu už vypadala jako žijící mrtvola, tedy jako zombie. Nikdo dodnes neví co to je za chorobu, a jak se dá léčit. Zjistili jen že se přenášela hmyzem, ale hmyzu nic neudělala.