1.Bölüm

123 8 3
                                    

Garip bir rüya ile uyandım.Saate baktığımda 03.45'ti. Yarın psikoloğa gidicektim. Resmen deli muamelesi görüyordum. 15 tatilde olduğumuz için mutluydum. Fakat çok işimiz vardı. Annem okul aramaya başlamıştı bile. Bunları aklımdam kovup telefonumdan müzik dinleyerek uykuya geri daldımmm...

Uyandığımda Maviş yüzümü yalıyordu. Kucağıma alıp onu sevmeye başladım. Oda hemen yuvasına gitti. Bende aşağı indim. Annem yeni kalkmış gözlerinden belliydi.

-Günaydın annem.

-Günaydın canım. Bugün nereye gideceğini biliyosun dimi ?

-Annem bıktım ama ya bir ayda 3 kere gitmekten 1 kere gitsem.

-Kızım önceden neler yaptığını benden daha iyi biliyosun. Ben şirkete babanın yanında gidiyorum. Dışarda kahvaltı yaparım sende dolaptan bişeyler ya vitaminini iç.

Dedi ve evden çıktı. Ben psikoloğun adresini bile bilmiyodum ki. Bişeyler yiyip odama çıktım. Havaya baktığımda soğuktu. Bende siyah pantolon, gri tişört, deri ceket ve kürk giydim. Kulağıma da beyaz bi küpe taktım. Saçımı düzleştirip bordo ruj sürdüm tabi farıda unutmadım. Bir çanta seçip içine gerekli olan malzemeleri koydum. Mavişi son kez sevip dışarı çıktım. Biraz yürüdükten sonra annemi aradım ama açmıyordu. Saate baktığımda 2 3 saat vardı. Şirkete gitmeye karar verdim. Küçüklüğümden beri arkadaşım olan Buse'yi aradım.

-Buse sen beni hiç mi merak etmiyon kızım insan bi arar bi sorar öldü mü kaldım mı ? beni unuttuğunu düşünücem artık ya.

-Sus bi sus nefes al şimdi ölüceksin asıl. Dün uyuyamadım ilaç aldım daha yeni uyandım.

-Hee desene salak.

-Maymun susmadın ki diyim.

-Pardon bebişim. Bende şirkete gidiyorum. Adresi bilmiyorum annemde açmadı.

-Aaa evet biliyorum benim annemde gitti. Bende birazdan spora gidicem işin bitince sende gel.

-Tamam gelirim öpüyorummm.

Dedim ve kapattım. Şirkete girdiğimde karşımdakini görünce çok şaşırmıştımm...

Not: Arkadaşlar kısa oldu bunun için özür dileriz. İlerleyen bölümlerde daha uzun yazmaya çalışıcaz. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyoruzz...

AŞK 'IN İZİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin