1

14 2 0
                                    


Her yıl gibi bu yıl da dolunay olmuştu . Caleman ailesi bahçelerinde bir kutlama yapacaktı. Hazırlıklar yapılmış, yiyecekler masaya konulmuştu. Bayan Caleman bir sancı hissetti. Çok büyük bir sancıydı bu. Başı dönmeye başladı . Masaya çarptı ve içecekler döküldü. Bay Caleman eşini hemen hastaneye götürdü. Doktor:

-Galiba bir bebek dünyaya getirecek.

Bu sözler Bay Caleman 'ın kulaklarında çınladı. Çünkü ilk defa böyle bir şey yaşıyordu. İçinde havai fişek ler patlıyordu.

-Peki ne zaman doğar ?

-Şu anda bir şey söyleyemeyiz. Önce eşinizin sancısını azltmalıyız.

-Tamam ben nerede beklemeliyim?

-İsterseniz eşinizin yanındaki yatakta ziyaretçi olarak kalabilirsiniz.

Bay Caleman sessizce odaya girdi. Bayan Caleman uyuyordu. Bay Caleman dikkatle eşini inceledi. Yanağında garip bir şekil vardı. Onun bir çiçek olduğunu anladı. Anlar anlamaz da doktoruna ne olduğunu sordu. Doktor daha önce hiç görmediğini söyledi.Günler böyle geçip giderken bebek kısa zamanda dünyaya geldi. Adını Victoria koydular. Victoria çok sakin ve usluydu. Ailesi bu duruma çok şaşırıyordu. Çünkü onun yaşındaki çocuklar yaramaz olurdu .Günler ilerledikçe Victoria büyüyordu, ailesi de yaşlanıyordu. Bay Caleman kısa zamanda vefat etti. Annesi ve Victoria birlikte yaşadılar. Bazen ormana gidiyor ve yiyecek topluyorlardı. Victoria beş yaşında geldiğinde annesinin yanağındaki şekli,o zaman fark etti. Bir gün beraber ormana gittiklerinde anne yorulmuştu. Dayanamadı ve gözlerini kapattı. Victoria çok üzüldü . Ama sabretti .Artık kendi ihtiyaçlarını kendi karşılıyordu. Sabah kahvaltısını kendi hazırlıyordu. Hiç kimseyle konuşmuyordu. 15 yaşına girdi. O gün işlerini bitirdikten sonra yatarken annesinden kalma bir sandığı hatırladı. Koştu ve yerdeki halıyı kaldırdı. Alttaki boşluğu annesiyle birlikte ilk taşındıkları zaman keşfetmişlerdi . Annesi oraya gizli eşyaları koyardı. Victoria oraya bir sandık koyduğunu görmüştü. Ama açmaya hiç vakti olmamıştı. Zaten orayı annesini kaybettiğinden beri hiç hatırlamamıştı. Elini tozlu sandığa soktu . İçinde örümcek ve ağlar vardı. İğrenerek kutuyu aldı. Üzerinde yazdığına göre bunu büyükannesi yapmıştı. Kutuyu yere bırakarak bez getirdi. Kutuyu bir güzel sildi. Kutunun üzerinde dolunay ve altında da küçük bir kız çocuğu resmi vardı. Kız ona benziyordu. Kumral ve uzun saçları, küçük bir burnu ve incecik dudakları vardı. Kutunun kilidi vardı. Düşündü ve annesinin saklayacağı tek yer olan kitaplara baktı. Üzerinde dolunay resmi olan bir kitabı aldı. Kitabı raftan çıkarırken bir mektup düştü. Mektubu aldı . Adres yazmıyordu, dikkatlice açtı. İçindeki kağıdı okumaya başladı .

Sevgili Bayan Caleman,

Biliyorum ki bir kızınız oldu. Dolunay yüzünden sihirli güçleri var...

Ben Kertam Dağındayım. Kızınız 15 yaşına geldiği zaman onu buraya yollayın. Burda eğitim alacak. Eğer gelmezse güçlerini kontrol edemez. Her neyse, umarım gelebilir. Adresi veriyorum...

15. Nolu sokaktaki ''ay ışığı '' apartmanında 5. kattaki 12. dairede kırmızı ayakkabının içindeki anahtarı al. Kapıyı aç. İçerideki dolaptan gizli yeri bul.(gizli yeri sen kendi güçlerin ile bulacaksın. ) dolap açılınca içeri gir ve:;

_Ay ışığının altında bir melek ormanı sonsuzlaştırır_ cümlesini söyle.

Daha sonra burada olacaksın, unutma güçlerini çalmak isteyen kişiler olabilir. Dikkatli ol.

SONSUZ ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin