4

15 2 2
                                    

Belki de bir işe yararlardı. Altında not falan vardı belki de ? Off diye geçirdi. İyice saçmalamıştı. Aşağı inmeliydi. Ayağını beyaz taşlardan birine koydu.Kafasını tekrar yukarı kaldırdı. Güneş batıyordu. Manzarayı görmek için  hareket ettiğinde ayağı kaydı ve asılı kaldı. Aşağıya bakma aşağıya bakma.Gözlerini yukarıya çevirdi. Güneş ışıkları yavaş yavaş sönüyordu. Ayağını bulduğu bir boşluğa koyup kendini çekti. Dağlar arasından güneşi görebiliyordu. Bir süre izledi. Daha sonra ayağını koyduğu yer yuvarlanıp gitti. Ancak bu sefer tutunacak yer bulamamıştı. Geriye doğru düşüyordu. Düştükçe tutunacak yer aramaya başlıyordu. Düştüğü çok olmuştu. Bu da demek oluyordu ki kafasını taşlardan birine çarpacaktı. Düştü düştü. Düştü !? Bu kadar çok yüksek olduğunu tırmanırken fark etmemişti. Sonunda arkasını dönmeye karar verdi.  Olamaz uçuruma doğru düşüyordu. Tekrar arkasını dönmek için hareket ettiğinde yuvarlanmaya başladı. Havada yuvarlanmak mı ? Evet bunca şeyden sonra yalnızca buna şaşırıyordu. Sonunda uçurumun dibi göründü. Victoria korkmaya başlamıştı. Kesinlikle canı yanacaktı. Sırtını yerde hissettiği anda kalktı. Bir yaprağın üstüne düşmüştü. Dev gibi ve yumuşacıktı. Altından sesler geliyordu. Yavaşça yaprağı kaldırdı. 

-AAAAAAAaaaaa

-AAaaaAAA

Aynı anda birbirlerine bağırıyorlardı. Bunlar , bunlar küçük elflerdi ! Victoria gözünü seğertti. Ağzı açık kalmıştı. Yutkundu. Uzun kulakları dışında kısacık insanlara benziyorlardı. Victoria şans eseri yaprağın üstüne düşmüştü. O zaman aynı zamanda da elflerin üzerine düşmüştü ! 

- Aa. Şey ben özür dilerim. Imm özür dilerim. 

- Önemli değil. Hey Sen Victoria mısın ?

- Evet ? Nereden biliyorsunuz ?

Bu sözün üzerine gülmeye başladılar.

-Sen ... Hahahh sen..haha kraliçenin kızı değil misin ? ahh ha ha ha

-!!!!!!!!!!




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SONSUZ ORMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin