Proloog

147 5 0
                                    

hoi mensies die dit lezen!!! dit is mijn eerste verhaal op wattpad ik hb eerder wel verhalen geschreven maar niet hier op dus. ik wil vast sorry zeggen voor me spelfouten enzo en dat ik niet zo vaak iets online zet en natuurlijk veel lees plezier! vergeet niet te liken tips te geven en bn je fan?:p hier is het verhaal:

xxx meggie

Wat ik weet over wie ik ben

ik ben megan moore. Dit is mijn verhaal. Ik heb super licht blond haar bijna wit, grijs blauwe ogen en heb het nooit koud . Maar het belangrijkste is dat ik stemmen hoor in mijn hoofd, dat zegt de dokter tenminste, maar ik denk dat die stemmen iets anders zijn. soms stoort ik neer want dan hoor ik te veel stemmen. Ik ben anders iedereen vermijd me zelfs mijn familie. ze verhuizen steeds want ze schamen zich voor mij. Ik ben megan moore ik ben een meisje van 15 ik zit in 3 havo en dit is mijn verhaal. ......

Ik ben net weer verhuist, voor de 12de keer. Een nieuw huis, Een nieuwe school, nieuwe mensen en een nieuw begin. hoelang zal het duren voordat mensen merken dat ik raar ben dat anders ben? dat ik stemmen hoor mijn uiterlijk veranderd per seizoen (btw dat had ik moeten vertellen). hoelang gaat dat duren!? ik vraag me dat echt af hopelijk vind ik vriendinnen die me aardig vinden om wie ik bn. Ik blijf dromen maar waarschijnlijk gaat dat nooit gebeuren!

///////

thx voor lezen volgende deel komt maybe snel weet niet. btw sorry dat het eerste part zo kort is de volgende zullen langer zijn i promise!

like

tips

fan?

xxx Meg

Who am I?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu