Tringgggggg... mijn wekker gaat. Het is maandag, vandaag moet ik naar mijn nieuwe school. Met een zucht sta ik op. Ik loop naar d ebadkamer om te douchen, dan omkleden het gebruikelijke. Natuurlijk ontbijt niet vergeten. Gisteravond had ik mijn tas al ingepakt. Om 8:30 begint de school.Ik hoef maar 20 minuten te fietsen, valt dus wel mee. Om 8:00nstap ik op mijn fiets en fiets naar school.
Eenmaal op school zet ik mijn fiets in de stalling en zoek ik een plekje. Ik zie een rustig plekje onder ene grote bomen. ALs ik daar zit kijk ik naar de school. Het is een grote, oude school, dus hoor ik veel stemmen in mijn hoofd. Ik moet er echt achter komen wat die stemmen zijn.
Als de bel gaat loop ik naar de receptie, ik heb al mijn boeken meegenomen omdat ik niet wist welke vakken ik vandaag heb. Achter de receptie zit een vrouw. Ik kuch. "hoi, ik ben nieuw en wil mijn rooser en mijn kluissleutel"zei ik,"oh ja wat is je naam?"vroeg ze,"Megan Moore"antwoorde ik"hier is je rooster en kluissleutel, je moet bij lokaal 009 zijn, hier de gang door de laatste deur rechts.""en waar zijn de kluisjes dan kan ik de boeken die ik niet nodig heb in mijn kluisje doen."vroeg ik." hier naar rechts en dan loop ej door totdat je een hal ziet daar zijn de kluisjes, oja hier is een briefje zodat ej de les in mag"en ze hging verder waar ze mee bezig was voordat ik haar stoorde.
Nadat ik mijn boeken in mijn kluisje had gedaan, kreeg ik heel erg koppijn, ind e kluisjes hal waren heel veel stemmen, ik zakte op de grond. Na een tijdje (5 minuten) stond ik weer op en liep naar het lokaal, want ja dit was ik wel gewend en gelukkig was er niemand inde buurt.
toen ging ik naar het lokaal. ik liep naar binnen.Toen ik het lokaal binnen kwam, keek iedereen naar me. de stemmen in mijn hoofd werden meer, maar zoals altijd kan ik net niet verstaan wat ze zeggen. Toen ik die stemmen voor het eerst merkte, wrrd ik wel eens gefrustreerd omdat ik nooit wist wat ze zeide, maar nu hb ik er mee leren leven.
Ik liep naar de docent, niet laten merkend dat ik het awkward vond dat iedereen naar me keek. ik gaf de docent het briefje. de docent, wat trouwens een man is, knikte en stelde zich zelf voor. ' hi, welkom op je nieuwe shool , ik ben meneer brochk en ben ook je mentor voor dit jaar. stel jezelf even voor en dan mag je op dat plekje daar zitten' meneer Brochk wees naar een plekje naast een meisje met bruin haar en groene ogen, ze leek me wel aardig. maar ik deed dus wat hij zei en stelde me voor; hi. ik ben megan Moore en ben hierheen verhuisd. ik vind het leuk om te fotograferen en ben 15 jaar.' ik vond dit wel genoef en lachde om aan te geven dat dat alles was en ging op de aangewezen plek zitten.
toen ik zat, draaide het meisje naast me om. ' hi, ik ben lindsy, laat me je rosster eens zien' zei ze en ik gaf haar mn rooster.' oh leuk je hebt alle vakken behalve Nederlands en biologie met mij.' zei ze en ik lachde.' ik zal je in d epauze een rondleiding geven.' ik knikte weer en zei;' dat zou fijn zijn' toen zei meneer buchk dat we stil moesten zijn en moesten opletten. lindsy ging weer recht zitten. ik pakte mijn spullen en begon opteletten. ik zat blijkbaar bij geschiedenis.
toen het pauzr was, had ik al ene goede band met lindsy opgebouws en ze sleurde me de hele school door. ze vertelde ook wie was en welke jongen je het beste niet kan date. de rest van de dag zat ik naast lindsy of naast wat vrienden van haar en ik moest nog zien hoe ik dat moet doen bij Nederlands en biologie, want ik ben de enige van het vriendengroepje waar ik mee om ga die het op een andere lesuur heb. maatja dat zie ik dan wrl. ik was heel moe na zo'n eerste schooldag en thuis plofte ik meteen op de bank.
ik had eindelijk een beetje rust van die vage stemmen in mijn hoofd die ik de hele dag hoorde, gellukkig wonen wr in een vrijstaand huis, met weinig buuren en in een niet te drukke buurt. zo thuis had ik rust.
na het eten ging ik meteen naar boven , wnat ik was bekaf en als snel was ik in slaap gevallen
JE LEEST
Who am I?
FantasyMegan heeft bijna wit haar, ijs blauwe ogen en heeft het nooit koud. Maar het vreemdste is dat ze stemmen hoort in haar hoofd. Ze is niet gek en Megan denkt dat die stemmen iets zijn. Lees hier het verhaal van Megan Moore.