Hoş geldin hastalık

59 9 8
                                    

Sabah annemin çığlığıyla uyandım. Her sabah annem kendi uyandırdı beni. Çünkü kendimi bildim bile her sabah yaranamazsınız problemi Yaşarım. Geceleri oturmam oysa ki.
-Anne ne demek bağırıyorsun. Sanki dünya Başımıza yıkılmış gibi.
-kalk çabuk yataktan.
-of anne her zaman Yaptığın anlaşılmaz tavırlara alıştığımda sabahın köründe başımda bağırıp kalk çabuk demen ne anlama pek çözemedim.
- kızım kal diyorsam kalk.
Sinirli sinirli yataktan Kalkıp,yastığımda ki sacları görünce neden bağırdığını anlamış oldum.
- üstünü değiştir doktora gidiyoruz. Aşağıda seni bekliyorum.
-anne sacmala bit kaç tel sacım döküldü diye hastaneye gidicek halimizi yok deneme kalmadan annem Çoktan Aşağıya indi. Babama bağırıyordu. Hikmeti ara diye. Of anne yine gereksiz panik. Tek çocuk olduğumdan mıdır yoksa gecen hafta vücudumda kendi kendine belirlenen morluklardan mıdır bilinmez. Üstümü giyinip Aşağıya indim.
- anne gereksiz panik yapıyorsun. Ben iyiyim iki saç teli için bu kadar ortalığı ayağa kaldırman gereksiz.
-saçmalama kızım ne bir kaç tel. Sen uyku sersemliğinden kaç tek olduğuna dikkat etmemişsin. Geçen hafta da morluklar fazla oldu. Aradık Hikmet amcanı bizi bekliyor. Benimle çene çalacağına kahvaltını yap.
-peki anne. Seninle baş edilmez.
Hastaneden içeri girdiğimizde girişteki hemşire tanımasa gelip bizi laboratuvar'a götürdü. Hikmet amca zaman kaybetmek istemedi heralde. Kanım alınırken hemşirenin kulağına canımı açtırmazsın dımı dedim. Zira canım çok kıymetlidir De. Tahlil sonucları çıktığında Hikmet Amcanın Odasına geçtik. Önceleri hiçbir şey söylemeyen . Her zaman ki klişe laflardan biriyle başladı.
-size bir iyi bir kötü haberim var. Ziya, Zeynep lösemi. Sonra sustu. Benim için o saatten sonrası bir anlam içermediğinden odadan çıktım. Ondan sonra kendimi Londra'ya gitmek için havaalanlarında bulana kadar neler oldu neler bitti ilgilenmedim. Aslımda kendimi hep güçlü sanırdım. Ama başa gelmeyince anlaşılmıyormuş. 15.45 saatli Londra uçak sererimiz kalkmaya hazırdır. Lütfen sizin için Ayrılan gişe kısmına geçiniz. Anons kendine geldim. Ben kendime geldim de bakalım beni neler bekliyor.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimdeki Aşkın adı sensinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin