Volám sa Diana .........ľudia ma obvykle volajú Dianisko ....neviem ani prečo som....no vlastne uz viem preco ...som tučná ,škaredá ,som blondínka ....a proste nikto ma nerešpektuje takú aká som. Chodím este do škôlky a nemam tam moc kamarátov teda ...no.........jednu tam mam vola sa Lila a bavím sa s ňou .....aspoň sa s ňou snažím baviť ...snažím sa zapadnúť ...snažím sa byt ako oni všetci .....snažím sa byt im idolom ....ale su tu nejake tie komplikácie . Mam 5rokov a mam brata . Vola sa Lukáš a ma 3roky . Tiez sa mi vysmieva ,že som tučná a škaredá ....vobec neviem preco to všetci vobec robia .... Raz som si položila otázku "preco na tomto svete vlastne som ked ma nikto nerešpektuje takú aká som?? ". No takze vráťme sa do môjho súkromia a porozprávam Vám trosku o mojich snoch ...vzdy v telke som videla take nádherne gymnastky ako tancujú ..robis nežne pohyby ..su ohybne...majú baletné stuhy je to proste nieco prenádherné velmi sa mi to páci ......velmi rada by som tiez chodila na gymnastiku ale je tu jeden problém som .....no....proste som ....tučná ......a a moje telo nieje prispôsobené na takýto šport .
Diaaaaanaaaaaaaaaaaaaa
Ano ??mami ??
Poooď je večera pod dole !!! Dobre mamiii idemNa večeri :
Mama :no Ahoj zlatko konečne ta vidím po celom dni ako bolo v škôlke našla si si sj nejake kamarátky alebo kamarátov ?Diana:nie mami nenašla bohužiaľ nie ale chcela by som ti nieco povedat no teda sa ta nieco opýtať !
Mama: no hovor zlatko počúvam ta !
Diana: chcela by som skúsiť nejaký šport
Mama: Woowww to je super a ký by si chcela skúsiť ?
Diana: vies uz od malička túžim tancovať ....a a nikdy si mi nedala šancu to skúsiť ....
Mama : no zlatko vies gymnastika a tenec je velmi náročný šport ale ak si mýslys ze to budes zvládať tak ti v tom nebránim ...
Diana :mami!!si ta najlepšia mamina na svete musím ist idem si vybrať oblečenie a idem von sa poprechádzať ...
Mama:ale vezmeš zo sebou aj melho brata Lukaska pôjdete na nas dvor dobre nikam inam ?!
Diana :ano mami rozumiem tak zatial Papa mam ta rada !👋🏼
Lukááášššškoooooo poooď ideme na dvor !
Nechaj ma na pokoji chce sa mi spať a boli ma hlava vypadni ty tučne prasiatko 😡
Lukááško !!(zvolala mama) prestaň ! Toto si ku tvojej sestričke dovoliť nemozes ! Je ti tvoja sestrička !!
Lukaško : dobre , dobre ,dobre mami uz to robit nebudem prepáč 😞
Tak toto bola moja prvá kapitola môjho príbehu dúfam ,že sa páčila tak nabudúce papa 👋🏼😘