Nooo dobre Lukaško tak ja pôjdem .... Diana išla von sadla si do trávy chytila PSA za labku a povedala mu "mýslys si ,že to vsetko zvládnem ?" Pes sa otočil zavrtel chvostom a odišiel ....
Diaaaanaaaaaa ?????
Anoooo mamiiii????ppooooooodd dom vo uz sa zotmieva !! Dobreeee mamiiii!!Diana Vošla do domu vyzula sa ,zavesila si kabát na vešiak a rozbehla sa hore schodami.
Išla do sprchy ,umyla si zuby ,učesala sa a išla si ľahnúť do postele ....
Ráno ju zobudila vôňa ...... Diana vstala rozbehla sa dole schodami a co nevidela ... "Waaaafllleeeeee "skrikla mama sa na nu posmiala a povedala jej "toto je pre teba 😊"
Diana :mami toto si naozaj nemusela ale aj tak dakujem !
Mama: zlatko musím ti nieco povedat Hmmm no vlastne v novynach som sa Dočítala ,že je konkurz do Dublinu!
Diana: čo ? Mami nejako ti nerozumiem co to znamená DUBLiN ??
Mama: - je to vlastne gymnastická škola do ktorej ty dnes po škôlke pôjdeš na konkurz .........počas toho co budes v skole tak ti pôjdem kúpiť nejake veci na gymnastku to predsa potrebuješ !
Diana:mami čooooo Woowww velmi som sa potešila ďakujem ❤️tak idem do škôlky dnes ma berú Lili rodičia tak papa teším sa na dnes ľúbim ta !👋🏼
Mama: aj ja teba zlatko ahoj !👋🏼
V škôlke : ahoj Dianka ....
Dianka sa otočila a pozrela sa kto sa na nu prihovoril ,lebo k nej sa vačšinou nikto neprihovára .
Ahoj volám sa Ešly
No Emmm ahoj ☺️Nejko sa nevedeli pozhovárať tak sa Ešly rozlúčila a odišla .....
"Cely deň v skole je taky ako HORROR ked sa s Vám nikdo nerozpráva " povedala Dianka.
"Búúúb búúú" zatrúbila z auta Diankina mamina .
"Jeeeej moja mamina co tu robí ?"
Pani vychovávateľka ! Paaaani vychovávateľka !!!! "Ouuuuu ahoj Dianka co potrebuješ ??" " no viete moja mamina po mna prišla tak povedala ze mozem ist domov ....!"
" no dobre Dianka oblečenie sa a dávaj si pozor na ceste dobre ?" " dobre "Dúfam ze sa Vám táto časť páčila ❤️😘