Okula varınca Savaş a minik bir gülümseme bahşedip ( bu nasıl bi kelimedir ya?) arabadan indim."Kankaaaağğğ" diye anıran Elçin e sikici bakışlar attım"Mal bi günde anırma kulağımın dibinde."Ayh boş ver ama bizim okula yeni bi cocukğ geliyomuşğğğ" o nasıl bi cümledir yarabbim ."Ne yapim elçin çocuğun kafasın bim poşeti mi geçiriyim"
"Ayh acızık düşün beğ hem Savaş ı da unutursunğğ" göz devirdim"Sen elçin yamanla çocuk tavlama. diye bişi açsana . " elçin savaşı sevdiğimi bilen sayılı kişilerden biriydi."Açarım valla" diye sırıttı elçin "Ooo kanka"diye bir cırlama ve sırtımdaki ağırlık ile geriye döndüm "karı gibi cırlama Can " dedim belim tutulmuş bi halde.sırtımdan indi"okula yeni çocuk geliyomuş" hayır can gay değil."ne yapçan aq çocukla aşk mı yaşıcam.akraba evliliğinden meydana geldiğini düşünmeye başladım" die homurdandı elçin."Sen git çocuk kes elçin beni kankimle rahat bırak" diye böğürdü Can.Elçin Can a tırnaklarını gösterdi"Deşerim seni can" Can atağa teçmişken aralarına girdim "Benimğ içinğ kanta etmeyinğğ" bu nasıl bi ses allahım .geberiyom.valla çarpıldım.İkisi de bana bakıp hunharca gülmeye başladılar.ben burada onlar için ne boklar yapim onlar anırsın.hiç.
Okul herzaman ki gibi iğrenç bitmişti.Aabada bizimkilerle mesajlaşıyodum:
Şapşalgötler:
Can: Elçin suratına osurcam senin.Melisa ya "bu çocuk gay"demek nedir lan son ağdanı yap okula geldiğinde bacakların olmıcak çünkü
Elçin: Ahahahha. Bida olsa bida yaparım.bana da bi bok yapamazsın pöslök
Can: Yeni çocuğa lezbiyen olduğunu söylemezsen adam değilim.
Elçin: yiyosa söyle senin o fazlalığını köpeğime yediririm.
Ben:Lan sıçtırtmayın ağzınıza ehuhehh ama melisa nasıl sana tip tip bakmıştı ya hala anırıyom
Can: vay be koynumda yılan beslemişim,Hıh
Ben: Ay tavırlanılmışta tmm tmm affettim seni özür dilemene gerek yok
Can:🐖 girsin size hıh
Elçin:💩
Ben : Geberin burada s.sTelefonu cebime tıktım.Aslında zordu...yani Savaş ı
Sevmiyormuş gibi davranmak...Eve girdiğimde Savaş şaşırtıcı bir biçimde birşey söylemeyip Sevim teyze nin yanına gitti.Tek kaşım kalktı."Yukarıda elbisen var giy onu misafirimiz var "diye seslendi Savaş .kaşlatım açtılırken odama doğru ilerledim.Misafir?WTF? Elbisemi görünce gözlerim açıldı.Cidden çok güzeldi.Yani kendimi içinde tipsiz bir bok hissedecek kadar güzel..Üstüme giydiğimde çok çirkin durmadığına karar verdim.hatta biraz güzel olmuş olabilirdim.Saçımı salık bıraktım.Şimdi aslı konu saç ve makyajdı.Hadi ama saçımı atkuyruğu toplamaktan saçımın varlığını bile unutmuştum.Malyaj ise ...Hımm. Ömrüm boyunca sürdüğüm tek şey dudağım patladığı için doktorun berdi mikropları dudağımdan uzak tutan krem gibi birşeydi.Ama kendimi zorlayarak saçımı düzleştirdim,Bu makinanın burada olduğunu bile bilmiyordum.Dudağıma sürdüğüm hafif rufla tamamdım.Yani umarım??Yansımam fena değildi.Aşağı indiğimde Savaş ın fazla heğecanlı olduğunu gördüm.Yani benimle dalga bile geçmemişti.yada ne bileyim bir ...iltifat? .Ama o ise salaş gömleğimi iliklemek ve sürekli birşeyleri sormakla uğraşıyordu.Beni sonunda gördüğünde dudağından dökülenler "iyi olmuşsun kız kardeşim " olmuştu.Yutkundum.Kızkardeş?! Bunu bilerek mi yapıyordu."Sende abi" dedim son kelimeye basarak.O ise çalan kapıya koşan görevliye bakıp son kez saçını düzeltti.Tekrar yutkundum.Konuğumuz kimdi cidden?.Sevim teyze yüzü boyayla dolu kıza baktı "Çok güzel olmuşsun Defneciğim"o kadar makyajı götüme yapsam daha tipli olurdu.Boya israfı..kız kıkırdadı"Sizce sevim hanımcığım" hanımcığım?WTF? Kızın bakışları Savaşı bulunca kollarını boynuna dolayıp dudağının kenarını öptü.Sinirden tir tir titriyordum.Bu kız kimdi ve ben neden tanımıyordum.Beni görünce tek kaşı kalktı bana küçümseyici bir bakış attı"Ahh hatırladım seni sen...hah savaş ın evlatlık kardeşisin" boğazımda bir yumru oluştu "Evet..ve sende toplasan samsun daki tüm evleri boyayacak kadar boyayı yüzüne sürmüş bir kız olmalısın"kızın suratı düştü.Savaş bana sert bir bakış attı."Ah sofraya geçelim.Bu arada kardeşinin de geleceğini sanıyordum" dedi sevim teyzetam o sırada kapı çaldı"ah feldi sanırım " diyerek kapya koştup açtı.Çocuk sahte bir gülümseyişle içeri girdi.Sıradan tanışmadan sonra bakışları beni buldu.Suratı muzip bir ifade aldı.Göz devirdim.Hepimiz gerilmiştik.Sofraya geçince çocuk bana fısıldadı"demek beni hatırlamadın sakar kız" bakışlarımı ona çevirince herşeyi hatırladım.
Fena boka basmıştım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek fatma
HumorBir şartla seni kıza benzetirim dedi Tuna burun kıvırarak benden iğrenmiyor(!) gibi yapsa da hoş olabilirdi herşey "ne "dedim.Tuna ise sanki kolay birşeymiş gibi bir çırpıda söyledi"Çok birşey değil Deniz'i etkileyeceksin o kadar"