*I Count on You, Hyung*
Taehyun broşürü iyice inceledi, fikir kafasına yatmıştı, ama bu fikirdeki en önemli nokta Jinwoo'ydu. Kabul edecek miydi acaba teklifini?
Sonuçta Minho'dan hoşlanmıyordu, kabul etmemesi için ne sebep vardı ki?
"Hyung!" Taehyun Minho'yla konuşan Jinwoo'ya seslenip dikkatini çekti ve ondan yanına gelmesini istedi.
"Ne oldu Taehyun?" Jinwoo gülerek yanına vardığında Taehyun konuya nasıl başlayacağını düşündü bir süre.
"Hyung, biliyorum bu biraz tuhaf hatta kaçıkça gelebilir ama..." Taehyun doğru kelimeleri aramak için duraksadı tekrardan. "Benimle vücudunu değiştirebilir misin?"
"Ne?" Jinwoo anlamayıp kaşlarını kaldırarak karşısındakine baktığında Taehyun terlemeye başladığını hissetti, böyle bir şeyi dile getirmek düşündüğünden daha zordu.
"Hyung... Benim Minho'dan hoşlandığımı biliyorsun, ve Minho'nun da senden hoşlandığını..."
Jinwoo sessizce onayladı karşısındakini.
"Ve sen de Minho'yu sadece yakın bir arkadaş olarak görüyorsun. Yani... Bir büyücü..." Elindeki ilanı gösterip zihninde bulanıklaşan kelimeleri tekrar kazanmaya çalıştı. "Bir büyücü var ve..."
"Çok gerginsin Taehyunnie, derin bir nefes al önce." Jinwoo elini Taehyun'un yanağına koyup attığı endişeli bakışlarla onu sakinleştirirken Taehyun derin bir nefes alıp devam etti.
"Bir büyücü var ve burada bilinç değiştirebileceğini söylüyor ben de düşündüm ki sen zaten Minho'dan hoşlanmadığına göre... Onunbendenhoşlanmasıiçinbenimlebedeninideğiştirirmisin?" Taehyun son cümlesini tek nefeste söylerken Jinwoo kafası karışmış bir halde ona baktı.
"Sonda dediğin şeyi anlamadım, tekrar eder misin?"
"Minho'nun benden hoşlanması için benimle bedenini değiştirir misin?"
Jinwoo birkaç saniye boş bir yüzle karşısındakini izlerken Taehyun gerginlikten bayılacak gibi hissediyordu.
"Yani benden sen olmamı mı istiyorsun?"
"Evet. Yani Minho hyung senden çok hoşlanıyor. Eğer benim bedenime girip ona senmiş gibi davranırsan benden de hoşlanabilir. İşler ilerleyince de eski bedenlerimize geri döneriz."
Jinwoo bu düşünceyi zihninde tarttı. "Taehyunnie, bu büyücülerin çoğunun sahte olduğunu biliyorsun değil mi?"
"Hyung lütfen. Denemekten zarar gelmez. Lütfen..."
Jinwoo arkadaşını kırmamak için onu onaylayınca Taehyun vakit kaybetmeden büyücünün dükkanına götürdü hyungunu.
"Siz çocuklar... Bilinç değiştirme iksirim için mi geldiniz." Büyücü ellerini sabitlediği küresiyle birlikte sordu iki gence, Taehyun ve Jinwoo'yu ağzı açık bırakarak.
"Siz... Vay canına." Jinwoo şaşkınlıkla büyücüyü işaret ederken Taehyun kararlı bir şekilde büyücünün karşısındaki koltuğa oturdu.
"Evet. Lütfen. Lütfen, gerçekten buna ihtiyacımız var."
"Ah, aşk... Söz konusu aşk olunca gençler çok kararlı oluyorlar..." Büyücü kıkırdayarak yerinden kalkıp arkasındaki dolabın içinden mavi sıvı dolu bir şişe çıkardı.
"Bunu vermeden önce uyarmam gerek ki, kalıcı değil. Ne kadar etki edeceği sizin zihinlerinizin kontrolüne bağlı, bazılarında üç saat, bazılarında ise üç ay sürebiliyor..." Kadın onlara iksiri uzattı fakat tam Taehyun alacakken geri çekti şişeyi.
"A-ah. Önce para."
******
Büyücü ceplerindeki tüm parayı söküp aldıktan sonra dışarı attılar kendilerini."Biliyor musun Taehyun, eğer bu iksir işe yaramazsa bana yüklü bir miktar para borçlu olacaksın." Jinwoo sızlanarak büyücünün parayı alırkenki sırıtışını geçirdi aklından.
"Biliyorum, ödeyeceğim..." Taehyun alt dudağını ısırarak şişedeki garip sıvıya baktı. "Ama eğer işe yararsa, bunu başarabileceğine güveniyorum hyung. Minho'yu bana aşık edebilirsin."
"Sadece deneyeceğim. Söz veremem." Jinwoo şişeyi açıp içinden birkaç yudum aldı. "Tadı güzelmiş."
"Gerçekten mi? Tadı iğrenç gibi görünüyordu oysa." Taehyun da merakla şişeyi alıp başından aşağıya dikledi. "Vay, cidden çok güzel bir tadı var."
"Şimdi iksirin etki etmesini mi bekleyeceğiz?" Jinwoo sorduğunda Taehyun onayladı.
"Sana güveniyorum hyung." Taehyun tekrardan söyledi ve diz çöktü hyungunun karşısında. "Lütfen..."
"Deneyeceğim." Jinwoo da eğilip altına ufak bir öpücük kondurdu küçüğünün. "Elimden gelen her şeyi deneyecek ve onun senden hoşlanmasını sağl-" Jinwoo sözünü bitiremeden başı, Taehyun'un omzuna düştü. Ardından Taehyun'un vücudu da beton zemine.
İlk bölüm biraz kısa olduğu için affınıza sığınıyorum sevimli ve garip bayan, ve bu hikayeyi Inner Circle olman şerefine yazılmış bir hikayecik ilan ediyorum!