Hoofdstuk 8

134 13 3
                                    

POV Joost
Ik en Elke zijn naar Starbucks geweest en wat gepraat/nummer uitgewisseld. Net toen ik wilde betalen zei Elke: "Ehmm joost?.. Ik vond het erg leuk met je" ze had een bloos op haar wangen. Damn dat stond haar cjoet. Ze gaf een kus op mijn wang en liep daarna snel de Starbucks uit. Ik voelde dat ik warm aanliep. Ik betaalde snel en ging naar buiten. Mijn hart klopte in mijn keel! Ik denk dat zij het eerste meisje is die ik leuk vind.. Ik race naar huis en Elke's kus blijft op mijn wang branden. Eenmaal thuis hoor ik alleen masr gescheeuw/gehuil van boven.. Ik hoor link en een meisjes stem. GEWAT HAPPENS?!
POV Link
Ik kijk Nikki aan, ze heeft betraande ogen. Ik heb het uitgelegt. Ze wilt weg. Ik voel dat ik een lichte huilneiging heb, ik laat de traan over mijn wang glijden en zeg zacht:" Sory nikki... Ik had je beter moete wakker maken het is mijn fout. Ik deed je niks aan ik had niet eens een gedachte erover." Nikki kijkt me aan. Haar groene kijkers door boorde de mijne. Opeens komt Joost binne gestormt. "LINK WAT IS E... wie is dat" Joost stond er nu ongemakkelijk bij. Nikki had haar schoenen aagetrokken en liep langs Joost de deur uit. "Joost ik heb het bij haar verknald.." Joost zuchtte diep en zei:" Whats happens?"
Ik legde het verhaal uit en hij zei:" Wachten tot maandag, dan zal je wel zijn bijgetrokken en dan nog eens proberen. Ik knikte en ruimde de spullen op.
POV Jermey
Het meisje met de hazelbruine ogen had een naam gekregen! Amelie, ze heeft mooi glanzend blond haar en een perfecte glimlach..
Ehmm ik dagdroom niet! Maar ze is wel mijn type enzo misschien dat ik na school haar even ophaal en "op date" vraag. Ja! Dat ga ik doen, nog maar 1uurtje en dan kan ik haar mee uitvragen! Nu nog een uur wiskunde uit zien te houden, Amelie zit vooraan en ik op de 3e rij schuins van dr. Ik kijk naar haar en begon te denken over onze date..
In de fietskelder
"Hey Amelie wacht!!" Amelie kijkt me verbaast aan." Ik ehm had een ehm vraagje voor ehm je" zei ik nerveus."Oh stel maar hoor!" Amelie zei het met zoveel zelfvertrouwen. "Ehm wil je misschien met me naar een caféetje gaan? Ehm gewoon even chille?" Waarok klonk ik niu weer bloednerveus!"Sure! Ik wacht boven op je!" Amelie liep naar boven, ik deed een klein vreugde dansje en de rest keek me raar aan. Ik pakte mijn fiets en ging snel naar boven
We besloten naar starbucks te gaan. Man wat is het hier druk! Ik fietste snel de wegen over met Amelie"JER KIJK UIT VOOR DIE...." alles werd zwart...
POV Harm
Ik ga in de taxi,naar het vliegtuig naar Jacinta. Ik voel me best ellendig.. Ik wil het uitmaken maar ze is speciaal hier gekomen voor mij!Mijn gedachten maken mij gek. Bij de uitgang van het vliegtuig had ik een bord vast met:
WELKOM JACINTA <3
Ik zie Jacinta eruit lopen, ze kijkt rond en plots ziet ze me en ze loopt op me af met tranen(van blijdschap) in haar ogen.

HEEEEEY MENSEHHH ^^ Kheb besloten om elk hoofdstuk MINSTENS 400+ woorde moet zijn! Ur happie with that :'D En ik zal sws 1-2x per week zal updatee :) +Wie weet een leuke jongens naam? Let me knoww
VOTE EN COMMENT :33

Da Squad {FanFictie}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu