Hoofdstuk 4

171 13 2
                                    

POV Link
Ik en joost hebben besloten om een JoLi talk te doen. Altijd leuk altijd geinig.Na de JoLi talk zijn we vroeg gaan slapen want morgen is school!Well i'll say goodnight..
Link's droom
GOGOGOGOOOO COCOGOD JE KUNT HET WIJ DE POES EN DE COCOGOED KUNNE HEEL ARK VEROVEREN!! Kijk daar zijn de mensen die altijd me uitlachte omdat ik er slecht in ben! NOU NU NIET MEER BITCHEZZZ..
Kijk eens aab wie hebbe we daar? Mhehhe ik ga.. *PIEPPIEPIEPIEPIEPIEPIEP*
Ik druk mijn wekker uit, MANNNNN ik had bijna heel ark veroverd met coco...#Tranen
Het is 6:30 ik pak mijn kleren en ga naar de badkamer. Ik douche me snel trek mijn kleren aan maak me haar -zover het mogelijk is- droog, kam mijn haar en poets mijn tanden.
Eenmaal uit de badkamer hoor ik de jongens zijn wekkers afgaan in een koor. Gahaha ik ben al lekker klaar ^^. Ik loop langs de verbaade boys en begin aan mijn ontbijtje..
Op school
POV Joost
We lopen rustig door onze nieuwe huge school.. Damn ik had nooit verwacht dat er zo'n grote scholen bestonden..
Eenmaal in de klas moeten we ons zelf voorstellen. "Hello i'm Joost and my hobby is youtube'e."Link: Ehm hello my name is Michael BUT PLEASE CALL ME LINK.Jeremy: Hello im Jeremy and im trainmen. Harm: Hi i'm harm and im a Joetoeber.
Pascall: Hello i am pascall, DIE ENE STREAMER. De klas verwelkomt ons en we mogen plek nemen..

Hey guyss sory voor lang niet geupdate ik had t druk en ik ben jarig geweest.. Ik heb een vraagje wille jullie dat ik in het engels doe of in het nederlands? En zouden jullie mn andere boek Our Way ook willen lezen?^^ MUCH LUF FOR ACTIEVE LEZERS <3

Da Squad {FanFictie}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu