I Can't Resist You (Zayn Malik Fanfiction)

1.7K 38 11
                                    

Giriş 1

Caddenin köşesinde sigaramı yakmış diğerlerini beklerken gözüm Malik'lerin evindeydi. Gecenin siyahlığına karışan Zayn Malik'i görünce

"İşte... Zayn Malik evine girer." diye fısıldadım. 

Sanki adını soylediğimi duymuş gibi bana doğru baktı. Aniden evlerinin kapısı açılınca ikimizde dönüp baktık. Doniya ben görür görmez Zayn'i apar topar içeriye aldı ve daha sonra bana doğru koştu 

"Ondan uzak dur seni sürtük!" diye tısladı. Ufak bir kahkaha attım

"De-javu...Aynı şeyi, abimi bırakman gerektiğinde de ben ben sana söylemiştim." 

"Sürekli bunu mu söyleyeceksin! Sana kaç kere onu benim öldürmediğimi söyleyeceğim. Ben-yap-ma-dım!" diye bağırınca kaşlarımı çattım 

"Beni ilgilendirmiyor Doniya. Ölmesinin suçlusu sensin. İntikam istiyorum." 

"Ne yapacaksın? Zayn'i mı öldüreceksin?!" 

"Immm... Hayır. Zayn beni tanimiyor. Senin sevgilinide bilmiyordu. Zayn'le aynı yaştayız. Biliyorsun, onun gibi erkekler kolay baştan çıkarılır. Her ne kadar okulun cool çocuklarından olsada o bir erkek. Ve bende güzelim..." 

Doniya ellerini yumruk haline getirmişti.  

"O küçük, sürtük aklında ne var? Ona ne yapacaksın?!" 

"Ah, Doniya Doniya Doniya Doniya... Bilirsin beni, abim gibi anlayışlı değilimdir. Senin beceriksizliğinin aksine ben, müthiş şeyler başarıyorum. Zayn'e ne yapacağıma gelirsek... Önce sigaraya başlatacağım sonra en yakınlarından kapanacağım. Sevgilisi olursa ne pahasına olursa olsun onları ayıracağım. Ve onu takip etmekten hiç bıkmayacağım. Belki sonra abimler aynı kaderi paylaşır." dedim. 

"Zayn öyle biri değil. Bu dediklerini asla yapmaz!" 

"Emin misin? Ben ve arkadaşlarım sigara içerken bizi izliyor. Daha doğrusu bana bakıyor. Dudaklarıma dayadığım sigarayı içime çekişimi dört gözle izliyor. O da istiyor, hem beni hem de benim olan şeyleri. Ve ne var biliyor musun? Tek yapmam gereken biraz tahrik etmek. Gerisi çorap söküğü gibi gelecektir." diye fısıldadım. 

"Seni sürtük! Ona dokunursan seni öldürürüm!" 

Doniya'nın söylediklerini umursamayıp pencereye baktım. Şeytanice gülümseyip 

"Ah, bak... Bradford'un gelecekteki kötü çocuğu bize bakıyor. Ne kadar tatlı." dedim. Doniya kolumu sertçe tuttu 

"Buna izin vermeyeceğim." diye tısladı 

"Senden izin isteyen yok Doniya. Sana kardeşinın gözünün önünde eriyip gittiğini göstereceğim." dedim ve kolumu Doniya'nın ellerinden kurtardım. Daha sonra sigaramı dudaklarıma götürdüm ve Zayn'e en güzel bakışlarımdan biri atıp oradan yavaşça uzaklaştım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Can't Resist You (Zayn Malik Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin