SADECE 5 SANİYE

1.4K 19 5
                                    

Merhaba  Ben Eric. Daha 1 yaşıma girmemişken Amerika’dan Türkiye’ye taşınmışız. California’dan buraya. Ben müslümanım ve Türkiye’de büyüdüm. Ama şimdi doğduğum yere, California’ya taşındım. Şu an 16 yaşındayım ve burada yepyeni bir okula kaydoldum. California’da güzel bir evim var. Sporu severim ve iyi bir basketbolcuyum. Ki aslına bakarsanız basketbolumu geliştirmek için buraya geldim. Buraya alışmak pek zor olmayacak, iklimin Türkiye’den pek bir farkı yok ne de olsa. Okullar şu an yarı yıl tatilinde. Yepyeni bir dönem, yepyeni bir okul olacak anlıyacağınız. Şu an evimi yerleştirmekle meşgulüm. Ve bu iş beni epeyce yordu. İş yaparken insan daha fazla düşünüyor. Biliyor musunuz? Tek isteğim Türkiye’de olduğu gibi benim bir BoyCosgrover olmamla dalga geçilmemesi. Acaba yine alay konusu olup, arkadaşlarımın arasında dışlanacak mıyım? Ya da mirandayı ne kadar sevdiğimi, onunla ilgili kurduğum hayallerimi anlatacağım bir arkadaş bulabilecek miyim? Bakarsınız kankam hatta dostum diyebileceğim bir cosgrover bulurum. Ah! Ne diyorum ben. Yine hayallerime ve kafamdaki soruları cevaplamaya dalmıştım. Ama ben kendi kendime savaşırken bir çok eşyayı yerleştirmiştim. Hatta işleri baya hafiflettiğim söylenebilirdi. Ki saat 9’a geliyordu. Artık dinlenme zamanı geldi diye düşündüm. Yorulmuştum. Hemde fazlasıyla. Kesinlikle bir cupcake hakkettiğimi düşünüyorum. Ve aşağıya inip karşımızdaki pastaneden bir kutu cupcake aldım. Ah! California harika bir yer. Her sokakta, her pastaneden cupcake satılıyordu. Sanırım Türkiye’de cupcake üretilmiyordu bile. Bunları düşünürken eve gelmiş koltuğuma oturmuştum. İlk olarak yanıma laptopumu aldım. Ve internete bağlanmasını beklerken cupcake’imden bir ısırık aldım. Mirandayla aynı damak tadını almak bile beni mutlu ediyordu. İşte müziğim klasörü. Evet! BAM! Hayatımın şarkısı diyebilirim. Miranda o muhteşem sesi ile beni etkiliyordu yine. İnternette biraz sörf yaptıktan sonra yorgunluktan gözlerimin kapandığını hissettim. Ve laptopumu kapatıp yattım.

SADECE 5 SANİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin