Buna,sunt Giulia si acesta este cartea mea.Mai sus e un videoclip.Asa vor fi toate capitolele,însoțite de o melodie.Cred ca toata lumea o stie pe Betty Blue.
Va doresc lectura plăcută+ vizionare frumoasa..!!-Giuddy!La ce te holbezi?intreaba una dintre surorile Stele.
-La nimic.-Cum la nimic?Stai si te uiți acolo de ore bune.Ce e atât de interesant?
-Nu stiu.Chiar daca nu putem vedea nimic,decat cerul albastru,eu ma simt aproape de locul acesta.....PĂMÂNT..!
-Stiu ca esti noua printre noi,dar țin sa iti amintesc ca tu ai fost acolo.Acum 10 ani.Sigur ca iti este dor!
-Nu ma înțelegi Sora Stea..!
-Ba te inteleg.Si eu am avut asa gânduri.Dar am reusit sa scap de ele,Giuddy!Cu timpul.Peste cativa ani o sa iti vina si tie rândul sa te duci printre ei,dar nu acum!Esti prea tânără.Esti de prea putin timp printre noi.
**
Conferința Stelelor:
- f...G...GIUDDY!Vino in fata si spune-ne ce simti.
...............
-In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru tot.Va iubesc, DAR...simt ca nu este locul meu aici.Drage Stele,nu va supărați dar...VREAU SA FIU P-E P-AM-AN-T..!!!!-Giuddy,ai febra?Nimeni nu a mai coborât acolo!Cine stie ce efecte poti povoca!!Tu nu ai viața,.....draga mea!!
-Risc!Si stiu ca pot.
-Ai putea!Dar nu te mai întorci,orice se va intampla..!
-Bine,in doua zile vreau sa fiu pe Pământ.
-E drum lung,iubito.Esti sigura?
-Sigur!Altfel nu ma numesc Giuddy!
-Fata mea,nu stii ce faci.
-Imi voi aminti de toți.Stiu limba,stiu sa merg,o sa am un JOB.Am fost acolo,stiu cum sa ma descurc.
Intrebari:
1.Oare Giuddy va reusi sa ajungă pe Pământ?
2.Credeti ca o sa se descurce?
3.Va doriti sa se îndrăgostească?