✩169✩

590 104 10
                                    


Hatırlarsanız;Ellen Show'da Justin Bieber haftası vardı.Ve Justin canlı yayında bir Belieber'ı arayarak ona şaka yapmıştı.(Video açın)

Üniversiteye giden ve oldukça çalışkan bir Belieber'ı arıyorlar.

Justin;"Sizce kim olmalıyım? Bende iki ses var.Derin sesiyle John,Yada ingiliz aksanıyla Peter."

Seyirci Peter diye bağırır.

Ellen kızı arar.

Belieber;"Merhaba"

Justin;"(İngiliz aksanıyla) Merhaba, ben UMass Peter.Bu Bayan Melanson mı?"

Belieber;"Evet"

Justin;"Aslında ben İngilizce bölüm başkanı değilim,ve dikkatimi çeken birşey oldu.Son zamanlarda bazı derslerde olmadın.Bu doğru mu? "

Belieber;"Umm... hayır,ben herhangi bir derste eksik değildim."

Justin;"Bu Bayan Melanson,doğru değil mi?"

Belieber;"Evet,Jocelyn evet."

Justin;"Tamam.Ve ailen LeeAnn ve Steven değil mi?"

Belieber;"Evet(gülerek)"

Justin;"Tamam.Bu benim için hiç komik değil ama sen gülüyorsun.Neden bilmiyorum?"

Belieber;"(Sinirlenir) Tamam.Bu benim içinde komik değil.Ben herhangi bir derste eksik değildim!"

Justin;"Sen dün sınıfa gittin mi?"

Belieber;"Hayır.Dün karlı bir gündü."

Justin;"Şey, aslında dün okul vardı.Dün hiç karlı bir gün değildi.Peki bu konuda ne yapacaksın?Bunu muhtemelen telafi etmen gerekecek."

Belieber;"Seninle konuşmam gerekecek.Kabul departmanı bunu kabul edecektir.
Bana bağırmayı kes!"

Justin;"Dur,herşeyden önce sen bana bağırıyorsun."

Belieber;"-Özür dilerim"

Justin"Sakin olun."

Ellen;"Asistanım seninle konuşmak istiyor de."

Justin;"Bir saniye asistanım seninle konuşmak istiyor."

Telefonu Ellen'a verir.

Ellen;"Evet ben onun asistanı değilim.Ben onun gibi ingiliz aksanı yapmıyorum.Benim adım Ellen DeGeneres.Ve Justin Bieber burada.Sadece şimde seninle telefonla konuştu."

Kız telefonda çığlık atar.

Ellen;"Pekala seni aramak Justin'in fikriydi ve seni buraya uçurup onunla buluşturacağız."

Belieber;"Aman Tanrım.Etrafa atlıyorum ve oda arkadaşım beni deli sanıyor."

Yaf ellen çk komık djsgsy●

%100 BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin