#foto van liv als vampier
Sam ,
Toen ik deze morge wakker werd zag ik dat liv niet meer naast me lag .
Ik liep naar beneden daar was ze ook niet . Ik kwam weer in de kamer , en liv zat op bed .en ze was heel mooi gekleed ik glimlachte. en ze deed een teken dat ik mee op het bed moest komen zitten .
"Waarom" vroeg ikLiv
"Kom nu maar gewoon"zei ze met een lach op haar gezicht. "Ik weet niet meer wat ik moet" zei ik . "Hoe bedoel je ik snap het niet" zei Sam . Ik bedoel met mijn gevoelens ik weet het niet meer .
Er Rolde een traan over mijn wang . Niet Wenen liv probeerde hij mij te troosten . En hij pakte me in een knuffel . Hoe kan ik nu blij zijn als ik de hele tijd aan jou moet denken , en ik rukte me los maar hij bleef me vast houden . na pas 10 min. Was ik gekalmeerd . En ik zoende hem hij zoende mij terug . Hij hing boven mij zijn tanden schraapte langs mijn nek . Hij gaf ook kusjes . En dan zoende hij me weer vol verlangen . En zijn handen verdwenen Weer onder mijn shirt. " he Sam mompelde ik terwijl hij me en zoen gaf " ja " zei hij ik hou van je weet je dat ? " Nee" zei hij maar nu wel . Zijn handen gingen omhoog tot bij mijn bh.
Hij maakte ze los ik liet het toe .Volgende morgen
Hey liv wakker worden . Je moet naar school . "Nee ik wil niet" zei ik
Ik stond toch maar op en kleden me snel aan ,en liep op de trap waar ik weer plots die zoete geur rook .die ik in het bos ook had geroken .ik wist dat ik moest oppassen met wat ik deed . Dus bleef ik even staan . Sam kwam naast me staan want hij had de geur ook geroken .Wie is er beneden en zou ze verder lopen xxx