Wie ben jij

38 2 0
                                    

Ik besluit dat als ik het eten uitkots ik dan maar niets eet .
Ik wil naar school vertrekken maar er word aangebeld, ik doe open en zie de jongen die me heeft gebeten staan ,hij "zegt mag ik binnen komen""ja zeg ik"op een voorwaar de dat ik de waarheid te horen .krijg alles dus , dat ik je een paar vragen mag stellen .

Oke zegt hij met een grote glimlach op zijn gezicht .
Oké begint hij als eerste "ik ben een vampier" en heb je gebeten en nu ben jij er ook een ' wat' ! "Zeg ik luid" "ik een vampier"dus ik ga nu mensen doden of beter gezegd leegzuigen zodat ik niet dood ga van de hoger ,nu je het zegt hoe komt het dat ik mijn boterham met choco niet kan op eten? omdat wij vampieren geen mensen voedsel eten .
Ha oke nu snap ik het .en wat is nu eigenlijk je naam Sam . oke Sam als je Het niet erg vind moet ik nu gaan wand ik heb les .  "oké zegt Sam" maar dan kom ik nog wel eens langs om je meer te vertellen want je weet nog lang niet alles . En hij klimt uit het raam en hij is verdwenen . " hoe doet hij dat toch denk ik bij mezelf"
Op school
De bel gaat ik zie Luna uit de klas komen ,ze komt mijn richting uit .ik weet niet of ik het haar moet vertellen of niet . Maar ze is wel mijn bff .

Zou liv het zeggen tegen haar bff Luna of zou ze het geheim houden
Dat zie je als je verder leest
Ps: vinden jullie het  al goed ?

Vampieren geheim Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu