Chapter 5

30 4 0
                                    

Ji Hae:Awak ni memang serba boleh lah,Kookie.Pernah tak awak kecewa sebab tak dapat buat sesuatu benda dengan baik?

Jungkook:Rasanya tak de setakat ni..saya boleh buat semua benda..

Ji Hae:Bagusnya...ada banya benda yang saya tak boleh buat dengan baik.Saya dah berusaha tapi....hmmmmmm....tak adil!Saya takkan putus asa!Takde apa yang mustahil kat dunia ni!*semangat*

Jungkook:Saya rasa lebih elok kalau awak tak buat apa-apa.Awak takkan berjaya.

Ji Hae:Kejamnya..sampai hati awak ingat kalau saya berusaha kuat pon akan gagal ke?awak ajarlah saya...♡

Jungkook:Hah!saya?tak naklah!!Macam manalah awak boleh yakin selalu padahal awak tahu awak ni cemerkap!Tolonglah jangan buat benda-benda yang membahayakan.

Ji Hae:Lepas kita dah berusaha bermati-matian,lagilah kita akan rasa gembira...kalau berjaya!♡

Jungkook:Ber...mati-matian...

Ji Hae:Kookie,awak kan serbah boleh.Jadi,sudah tentu takde masaalah untuk awak ajar orang lain.

L E S'T C O O K I N G....

Ji Hae:Yayyyyy!!!berjaya!!!

Jungkook:Salad makaroni setengah jam...biar betull...*penat*

Ji Hae:Gembiranya?gomawo Kookie,akhirnya...saya berjaya!!

Jungkook:Sama-sama..

Tapi...memang seronok bila berjaya selepas berusaha dengan keras.Walaupun terpaksa berhempas pulas.Kalau kita tak putus asa...pasti kita akan mendapat hasilnya...

Junmi:Kookie ajar??

Ji Hye:Kookie tu lebih suka buat sendiri tau daripada mengajar orang lain.

Ji Ryu:Mungkin semangat berapi rapi Ji Hae buat dia lembut hati.

Ji Hae:Kookie,awak pandai menjahit tak??Jom kita buat sesuatu bersama.

Jungkook:Memanglah boleh tapi...kenapa awak beriya-riya sangat nak buat?saya memang pandai menjahit.

Ji Hae:Saya dah lama teringin nak menjahit sesame dengan adik-berdik yeoja.Mesti seronok.

Jungkook:Awak lupa lagi yang saya ni namja.

Ji Hae:Alamak!maafkan saya.

Jungkook:Heh,tak mengapa..

Ji Hae:Saya suka dengan sikap awak ni,Kookie.

Jungkook:Awak pandai menjahit tak Ji Hae?

Ji Hae:Setakat ni saya belom berjaya menghasilkan apa-apa lagi*dengan gembira mengaku*

Jungkook:...

Ji Hae:Tapi.. saya akan terus mencuba!walau luka dicucuk jarum atau terkoyak kain jahitan ataupun tersimpul benang menjadi gumpalan!Walaupun semua mesin habis jahanam!Saya akan teruskan!!

Jungkook:keras betul hati dia ni
..tak reti-reti nak putus asa.

Ji Hae:Tapi...saya tahu...ada juga impian yang tidak mungkin terlaksana walau segigih manapun saya mencuba kan?

Jungkook:*tak paham*

Ji Hae:Hahaha!tapi saya tetap tak sedar diri!tak tahu malu...

Jungkook:Apa maksud dia cakap macam tu erk??
Author tengah rajin nak wat cite ni!!!jadi vote lah kalau nak author sambung.... N T
E
V M
O M
T O
E N C

♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆

I Love You[Complete]Where stories live. Discover now