Noldu diye merak ediyorsunuz biliorm, neler olmadiki?!
Babam orda öyle gorunce uvey annemi dövdü, baya bi 'kizima bunlari yapan sendin' diyerek dövdü ve bi süre babannemgille yaşadik. Kadina noldumu? Kadin babama nafaka açicakti ama açamadi nedeni geri babam o kadinla kaliodu. Çok tuaf bisey di hayat boyle suprizlerle dolu yarinin nolucagini bilemeyiz. Beni zorladilr babanla kal die ama bn o kadinla ayni ewin içinde bulunmk istemiordm, çagresizce ortada kalmistim ne annnem istiyordu nede babam bi anda bi mucize gibj bisey gercklesti babannem ' mirayi yurda vermktense bn bakarim' dedi çok mutlu olmustum en azindan babamin karisyla deyildim. Baya 8 yasima kadr babannemle kaldim. Annem kendine çeki duzen vererek beni yanina aldi tabiki okulada baslamistim meşyr 23Nisan ilk okulu ne izdiraplar çekiyordum be. Verilmiş çilem varmis arkadaş, neyse annem beni okula yazdirdiktan sonra yeni girdigin iş yerinden gece 12,1,11buçuk gjbj ewe geliyordu. Tabi bn o saate kdr disarda oynuordm mahalledekilerle çamurdan ewler yapardik daha bir çok şey ama hic ders calismazdim 9yaşima kadar boyle gitti. En sonunda annem bn sana bakamiorm kizim mecbur babannen bakasin diyerek velayetimi babama verdi tabikide çok aglamistim. Ama cumartesi pazar annemjn yanina gidyordum. Okulu sorarsaniz yeni okulum Kiliç Aslan ilk okulundaydim ewet 3 sinifin yarisinda gelmistim. Ama okuma yazma bilmiyorum daha adam akilli hayatimin yarisini bu okul degistrmisti cunku diter okulda syrekli şiddet goruyrdm iyik bu okula gelmisim derslerm daha iyilesti ve en iyisi gercek dostlarimi bulmustum. Okulda daha çömez olsakta cok iyiydik havaliydik ya evde sorunlar yoktu fakat babannemgille bazn kavga ediyorduk surekli '' ne annen bakti ne de baban '' diyip duruyorlardi bu laf çok zoruma gidiyordu cidden bulafi duymaktansa ölmek en iyi çagreydi. Büyüdukçe ihtiyaclarm artiyordu. Yil sonunda 3.sinifin sonunda yani baya iyi gecirmistik 3ay tatil var diye göbek atiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekmek arasi Hayaller
FantasyOncelikle hikayedeki bazi seyler gerckten yasanmis olaylardir basimdan gecenlerle ilgili ilginc bisey okumanizi tavsiye ediorm ilginizi ceker umarim