1 ay gecti evet bas baya 1ay geçti gozümun onunden su gibi akip gidiyor elimddn birsey gelmiyor. Şuanlik ortalik karişik babam calisiyor vede ewe gelemiyo bnde uvey annem( cadi) ve cocuguyla beraber kaliyorum. Tam olarak uvey annem bana bi kole gibi davraniyor ya ne biliyim iste 4.kat oturdugumuz yer vede bn o yasimda cam silmeye calisiyorum zorla hemde cunku uvey annem denilen kadin bana zorla sildiriyor. Bende safim ya hani siliyorum ah şimdiki aklim olsa o kadin ölmüştu kendimi kotu hissediyorm ya kadinin kuklasi gibiydim ya bi insan bu kadar oyuncu olabilrmi bnce bu kadina yilin oyunculk odulu verilmeli. Babannemgilin yaninda babamin yaninda halamin yaninda bana gül gibi bakiyo vede iyi davraniyo iste onlr gittimi izdirap başlio kadin ayaginda bni top gibi oynuyor bldiginiz vucudumun her yerinde morluklar vr boyle bi 1senemiz gecmisti oysaki babamin ailemjn hic biseyden haberi yoktu olsa neler olurdu? Bn cevp veriyim hiçbisey.
Babama inanamiyorm boyle bi kadinla ewlendigi icin. Herneyse babam yarin geliyo gayet iyi olmaliydim ona uzuldugumu mutlu olmadigimi gostermeliydim ama bu boyle bi ortamda olmazdi bu geceyide kömürlukte gecirecektim gorunuse bakilirsa resmen kadin bni dovup komurluge kilitliyordu. Korkmustum usuyodum surekli agliya agliya gozlerim agriyor vede şişiyordu bi gece daha burda uyuyabilirdim evet yaa guveniyorum kendime yapabilirdim yani burda 1gece daha kalabilrdim orda bi yere kivrildim mecbur burda yaticaktim bagirsamda bagirmasamda cikarmiyckti biliyordum tek cagrem uyumakti uyuyunca gecerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ekmek arasi Hayaller
FantasyOncelikle hikayedeki bazi seyler gerckten yasanmis olaylardir basimdan gecenlerle ilgili ilginc bisey okumanizi tavsiye ediorm ilginizi ceker umarim