Amintiri

114 0 0
                                    

..."Mike, stai. Rămâi cu mine! Să ne mai plimbam puţin! " spun eu cu o voce de copil mic.
"Stai, Sophia, nu plânge, sunt lângă tine. Te iubesc, Sophia! " spune el si ma sărută.

Mă trezesc şi încep să plâng. Amintirile generalei încă mă bântuie. Acel băiat sexi, buzele lui pline si moi, sărutirile dulci, minciunile lui ce m-au demoralizat, m-a dezamăgit dar il iubeam. El era Mike Prescott . Un băiat frumos şi sexi , blond, creţ, cu ochi albastri care doar m-a ameţit. M-a minţit şi m-a folosit. Dar eu încă îl iubesc. Eu, Sophia Smith. O şatenă cu ochi verzi si mari. O fata folosită si minţită.

Mă dau jos din pat şi fug sper baie. Eram doar în lenjerie intimă, se mula perfect pe corpul meu. Mă uit în oglindă şi încerc să mi-l scot pe Mike din cap. Avea doar 14 ani când m-a vrăjit, dar doar se folosea de mine. În liceu mi-am îndepărtat toţi prietenii, inchizandu-mă in mine. Mă protejam de dragoste. Mike mereu mă amăgea cu un sărut, o vorbă frumoasă. Dar el nu ma iubea. Doar se folosea de mine, eram jucaria lui. Dar trecuse un an, nu puteam sa ies din vraja lui, prea târziu.
Acum, în prezent, după 7 ani, încă il iubesc. Am 21 de ani si nu am reuşit sa trec peste el. Prima mea dragoste, dar si ultima. Încă mă gândesc la el. Sunt încă îndrăgostită.
Totuşi, Alexis, prietena mea cea mai bună din clasa 1 m-a ajutat si mi-a fost alaturi. Era o fată minunata, pe care ma puteam baza. O iubesc pe fata asta. Părinţii mei nu m-au iubit, pur si simplu m-au lasat in grija mătuşii Jenna, care m-a parasit la 19 ani, un idiot o izbise cu maşina. Micuţa Ann, îngerul meu păzitor si unica mea verişoară a plecat prima dintre noi. Ea a fost foarte afectata in accident. Iar Jenna a murit dupa 4 zile, la spital. 29 ianuarie. Cea mai oribilă zi din viata mea.

Alung amintirile dureroase intr-un colţ al mintii si imi şterg lacrimile şi aleg să îmi caut niste haine pentru întâlnirea cu Alexis si Louis, noul ei iubit. Îmi iau un maiou scurt alb, blugi mulaţi negri, tocuri negre si o geaca de piele. Eram gata. M-am machiat puţin pentru că plansesem mult si urmele erau foarte evidente.

****************

Sper ca v-a placut acest capitol. Este puţin cam scurt dar ma voi revanşa în urmatorul. Sunt abia la început, in urmatorul capitol va fi puţină acţiune intre Sophia si .... Veţi vedea . Pana atunci, va pup dulce!!

#Aless

I'm pregnant with youUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum