"Mike... stai!" spun eu când era pe cale să treacă la alte haine.
"Off, Sophia! Ce este? Nu pot să continui?"spune dandu-mi un sărut rapid. "Mike?! Mă iubesti?" zic şi ma uit in ochii lui albaştri.
"Sophia, da!! Te iubesc Sophia Smith!! Am început să te iubesc de acum 7 ani! Dar eram prost şi nu ştiam să am grijă de tine, să iti arăt că te iubesc." Mă abtinem cu greu sa nu sar la gâtul lui sa ii spun cat de mult il iubesc si că a fost singurul pe care l-am iubit.
"Dar tu, Sophia, mă iubeşti? " adaugă parcă simtindu-mi neliniştea din ochi. "Oh, Mike.. păi normal că.. " spun si un zambet ii apare in colţul gurii. "..normal că nu te iubesc! Sa te duci dracului! Doar m-ai folosit! Idiot fără inimă ce esti! Te urasc, nu te iubesc, Mike! Ieşi naibii din casa mea, nu vreau să te mai văd! Am fost o proastă când ti-am dat ce am avut cel mai de preţ: sufletul meu! Când ai plecat mi-ai luat tot ce am avut! Nu ai fost alături de mine cand Jenna si Ann au murit! Te urăsc! Şi să nu indraznesti sa îmi spui ca ma iubesti pentru ca esti doar un mincinos!" urlu si ii arunc cuvintele drept in faţă.
"Sophia, iubito! Iartă-mă! " spune Mike vrând să mă sărute.
"Nu, ieşi dracului afară din casa mea!"
Mike pleacă fără să mai spună vreun cuvânt. Când trânteşte uşa in spatele lui câteva lacrimi mi se preling pe obraji. Încep să plâng in hohote si fug sa incui usa camerei, in caz ca cineva vrea sa intre la mine. Somnul ma fură uşor si pătrund in lumea viselor.*****
"Mike, ce i-ai facut? De ce te-a alungat?" urlă Alexis la el.
"I-am spus ca o iubesc si a izbucnit deodată spunandu-mi ca doar am folosit-o si am parasit-o! La dracu, chiar o iubesc!" arunca cu paharul in perete si pleacă.****** "Dimineata"*******
Mă trezesc cu gâtul uscat, iar am adormit plângând. Îmi i-au telefonul de pe birou si ma arunc inapoi in pat. Vad 20 apeluri nepreluate de la Alexis si Mike. Aleg sa le ignor si ma dau jos din pat lenesa. Ma duc la baie sa imi fsc rutina si sa mananc ceva. După un dus rece, reusesc sa imi pun gandurile in ordine simtindu-ma atat de fericita si libera pentru ca l-am înfruntat pe idiotul ăla.
Aleg din şifonier o rochie albă uşoară si niste sandale. Am hotărât sa imi iau o slujbă la cafeneaua de ieri, am auzit ca aveau locuri libere. Era o alegere bună deoarece era apoape de casa si urma sa fiu colega cu brunetul ăla frumos.Ajunsă la cafenea, intreb un chelner de patron si imi arata spre o fată blondă de la masa din colţ.
"Bună, mă numesc Sophia Smith si aş dori un post aici la cafenea."spun eu rapid, cu emoţie. "Ohh, buna! Perrie Queen, încântată! " mă uitam la ea, era o fată tânără, blondă cu niste bucle perfecte. Ochi albastri minunati si niste buze mari si roşii perfecte. Avea in jur de 23 de ani si observasem ca era căsătorită. "Poţi incepe din seara asta. Voi chema un băiat de aici sa te ajute cu unele lucruri sau sa iti explice cate ceva daca ai nevoie. Andrew, poti veni puţin? " ţipă ea spre bar si din spatele barului apare brunetul din ziua trecuta. Mi-a zambit larg si mi-a facut cu ochiul.
"Bună, Sophia! Sophia Smith! Sophi pentru prieteni." spun eu bucuroasă.
"Andrew Rash. Disponibil pentru tine." spune si iar imi face cu ochiul. E chiar dulce si vreau sa ii dau o şansă.
"Incepi la ora 16:00. Poti pleca la ora 20:30 cu Andrew."spune Perrie. "Multumesc mult, doamnă! " ii zic fericită.
"Oh, drago! Spune-mi Perrie, suntem apropiate la vârsta, am doar 23 de ani. Tu?"
"Eu 21, luna viitoare, pe 22 iulie fac 22!" "Multi înainte! " "Mersi, Perrie! Si ţie! "Plec de la cafenea deoarece este abia ora 13:30. In două ore jumatate trebuie sa fiu la muncă. Ma bucur nespus de mult ca ii voi da o şansă lui Andrew.
Ajung acasa si o sun pe Alexis:
"Urgenţă!! Vii la mine acum!!"urlu prin telefon, iar saraca fata nu zice nimic.
"Ce vrei?"îmi dau seama ca dormea. "Alexis, cine e?" se aude vocea lui Louis pe fundal. Oh, Doamne, Alexis, ce ai facut aseara? Gandesc eu speriată.
"Misca-te mai repede la mine! Urgenta cu un băiat. " ii urlu iar in urechi.
"Oh, Doamne! Nu am mai auzit asta de 7 ani. In 15 minute sunt la tine." mda, cred ca ştiţi de ce..
CITEȘTI
I'm pregnant with you
RomanceCe să faci când prima dragoste te lasă şi pleacă, iar după ani se reîntoarce la tine? Sophia întâlneşte un nou băiat şi dă frâu liber sentimentelor.