Tanri askina yokla ceplerini, hic mi kalmadim sende ? Neden orttun ustumu , yasiyorum ben hala , gokyuzumuzde zehirleniyorum. Neden attin beni kaldirimlara , geceleri cok soguk oluyor kacamiyorsun ordan neden yikattirdin bana yuzumu gozyaslarimla , cok yakiyor sonduremiyorsun bitmek bilmiyor , neden yetemedi sana gokyuzum , parliyorum ben hala bir cicek gibi geceleri bile silkiyorum omuzlarimi otobanlari kapliyor hayalin , gecip gidiyor arabalar ustumden durdurmak mumkun degil cigliklari dokunamiyorsun acilara ellerinin boslugunu dualar dolduruyor arafta kaliyorum dudaklarim carpiyor birbirine , neden , neden susleyemedim senin tablonu ,soluk mu kaldi gokkusaginin arasinda renklerim , yoksa sana cay yapamadim diye mi okuttun selami , kordonun kibirli dalgalarinda , dibe coktum artik seker istemiyorum karismasin tenimin sıcaklıgına tat veren renkler , tekrar tekrar siyaha boyamak istemiyorum yasanmisliklari , kirlilerin arasina atilmak curutuyor dizlerimi , her defasinda yalniz uyaniyorum nikotin kokan odamda , girmiyorsun iceri , sarkilar eslik etmiyor yuruyusune , hadi soyle neden arattiriyorsun kendini nazim hikmetin siirlerinde bana , neden kapattin o rengarenk kapimizi ustume , hangi tarafa cevirsem kum saatimi akmiyor zaman , neden dusman ettin akrebi yelkovana bak masam bombos nerdesin , kimler dokunacak artik sokaklarina kimler aydinlatacak sokak lambalarini soyle neden terkettin rengarenk sehrimizi ?