Η γνωριμία

4.9K 224 3
                                    

Βρισκόμουν στην καφετέρια που δουλεύω τα  σαββατοκύριακα για να βγάλω το χαρτζιλίκι μου... Όχι πως δεν μου το παρέχουν οι γονείς μου απλά θέλω να δουλέψω και στο τέλος να ανταμειφθώ... Είναι υπέροχο.. Τέλος πάντως... Σάββατο πρωί. Η καφετέρια είναι γεμάτη κόσμο. Ευτυχώς εργάζομαι μαζί με τον Νικ και έτσι δεν έχω όλο το βάρος των παραγγελλειών επάνω μου. Είχα τον δίσκο με τα ροφήματα στα χέρια μου και κατευθυνόμουν προς τα εξωτερικά τραπέζια. Ένας νεαρός όμως έτρεχε γρήγορα για να μπει στο κατάστημα και έπεσε με δύναμη πάνω μου με αποτέλεσμα να πέσει ο δίσκος και να  δημιουργηθεί ένας εκκωφαντικός ήχος... Περιττό να ομολογήσω ότι είχα γίνει χάλια...
Ρόουζ: ηλίθιε!! Δεν βλέπεις μπροστά σου? Κοίτα πως τα έκανες!! Κοίτα πως με έκανες!!
Ήμουν έξαλλη πραγματικά...
Τζάστιν: εσύ είσαι απρόσεκτη μικρή. Αφού ούτε έναν δίσκο δεν μπορείς να κρατήσεις... Τι δουλεύεις εδώ?
Ρόουζ: σε αντίθεση με εσένα βλάκα εγώ θέλω να βγάλω χρήματα και όχι να τριγυρνώ από εδώ και από εκεί όλη την ημέρα κριτικάροντας κόσμο λες και είμαι η μοναδική στον πλανήτη.
Νικ: Ρόουζ τι γίνεται εδώ?
Ρόουζ: να εμ... Απλά μου έπεσε o δίσκος.
Απολογήθηκα
Τζάστιν: εγώ έπεσα πάνω της
Νικ: ππφφφ... Πήγαινε σπίτι σου Ρόουζ να αλλάξεις και κάθισε να ξεκουραστείς εξάλλου σε λίγο τελειώνεις.
Ρόουζ: εντάξει Νικ τα λέμε
Τον φίλησα στο μάγουλο και άρχισα να βαδίζω προς την έξοδο του μαγαζιού.
Τζάστιν: θα σε πάω εγώ... Έλα
Ρόουζ: αυτό να το ξεχάσεις θα περπατήσω
Τζάστιν: πρέπει να επανορθώσω για το ατύχημα και για τα λόγια μου...
Ρόουζ: καλά με έπεισες
Τζάστιν: θα πάμε με την μηχανή..
Ανεβήκαμε και της έδωσα ένα μαύρο κράνος.. Το φόρεσε όπως έκανα και εγώ με το δικό μου.
Κρατήσου
Ρόουζ: δεν χρειάζεται
Τζάστιν: ξεκίνησα απότομα με αποτέλεσμα να τυλίξει τα μικρά της χέρια γύρω από την μέση μου... Χαμογέλασα κρυφά
Ρόουζ: βλάκα
Οφείλω να παραδεχτώ ότι είναι πολύ όμορφο αγόρι καστανόξανθα μαλλιά μέλι μάτια άλλα ξέρω πως δεν είναι για μένα...
Τζάστιν: Ρόουζ που χαζεύεις? Σε ρωτάω που μένεις εδώ και πόση ώρα.
Ρόουζ: συγνώμη απλά αφαιρέθηκα... Δύο στενά πιο κάτω από εδώ...
Φτάσαμε και κατέβηκα.. Με τράβηξε κοντά του και μου έβγαλε το κράνος... Κοιταζόμασταν για ώρα στα μάτια. Ήταν πραγματικά άβολο. Αποφάσισα να σπάσω την σιωπή.
Τζάστιν: Είχα χαθεί στα μάτια της ήταν τόσο όμορφη ευχόμουν να παγώσει o χρόνος εδώ... Πόσο θα ήθελα να ήταν δική μου..
Ρόουζ: θες να έρθεις μέχρι μέσα? Είναι μόνη και να εμ.. Θέλω λίγο παρέα ξέρεις...
Τζάστιν: της χαμογέλασα μου άρεσε να την βλέπω να κομπιάζει όπως πριν στην καφετέρια που απολογούνταν σε εκείνον τον τύπο...
Κατέβηκα από την μηχανή και την ακολούθησα μέχρι την πόρτα.....
Ρόουζ: εγώ θα πάω να πλυθώ.. Εσύ βολέψου..
Τζάστιν: ανέβηκα μαζί της και ξάπλωσα στο κρεβάτι της για  όσο αυτή θα έκανε μπάνιο...
Ρόουζ: πλύθηκα ενώ η σκέψη μου ήταν σε αυτόν. Δεν πήρα εσώρουχα..  Πως θα βγω τώρα? Πφφ.. Κάνε θεέ μου να μην είναι στο κρεβάτι μου!!!
Έσφιξα την πετσέτα γύρω μου. Ήταν τόσο κοντή που ίσα ίσα κάλυπτε να απαραίτητα. Άνοιξα το χερούλι και μπήκα μέσα σιγά σιγά...

Την επόμενη φορά θα μπει μεγαλύτερο απλά είχα κάποιες υποχρεώσεις...

Pregnant by himWhere stories live. Discover now