Κεφαλαιο 4

3.8K 196 17
                                    

Ροουζ: μπηκα κατω απο τα ζεστα μου σκεπασματα και εκλεισα τα ματια μου σκεπτομενη εκεινον.....

~Επομενη μερα~

Το φως που εμπαινε απο το μισανοιχτο παραθυρο μπηκε σε ολο το δωματιο με αποτελεσμα να ξυπνησω.. Ανοιξα σιγα σιγα τα ματια μου και ενα χαμογελο απλωθηκε στα χειλη μου σκεφτομενη αυτα που συνεβησαν την προηγουμενη μερα. Αφου χουζουρεψα λιγο σηκωθηκα απο το κρεβατι και ομως ημουν κατεβηκα στην κουζινα. Ηταν ηδη 12 το πρωι...Για να καταλαβαιτε ημουν χαλια. Φοραγα μια μαυρη μπλουζα του Λουκ με μακρυα μανικια και τα μαλλια μου τα ειχα πιασμενα σε εναν ατσαλο κοτσο.. Κατεβηκα για πρωινο και ειδα στον καναπε τον Τζαστιν με τον Λουκ να μιλανε.. Το αγορι μου ηταν εδω μαζι με τον αδερφο μου και με κοιταγαν γαμωτο με αυτο το πονηρο χαμογελο.. Και εγω ημουν απαισιααα....

Λουκ: καλημερα Ροουζ . Ειπα ενω προσπαθουσα να καλυψω το γελιο μου με την φατσα της..

Τζαστιν: καλημερα μωρο μου.. εισαι πολυ ομορφη...

Ροουζ: αμαν ρε Λουκ γιατι δεν μου ειπες οτι θα ερχοταν?? Κοιτα πως ειμαι.. του φωναξα

Τζαστιν: ηρεμισε Ροουζ..

Ροουζ: αρχισα να ανεβαινω ξανα την σκαλα αλλα ενα χερι με σταματησε και με γυρισε προς το μερος του. Φυσικα και ηταν ο Τζαστιν. Προσπαθησα να φυγω αλλα δεν με αφησε...

Τζαστιν: ρε αγαπη μου τι επαθες? Ρωτησα ενω την πλησιασα πολυ

Ροουζ: ειμαι χαλια ρε Τζαστιν

Τζαστιν: για μενα εισαι υπεροχη .

Ροουζ: οχι δεν ειμαι. Μολις ξυπνησα και δεν εχω πλυθει καν.

Τζαστιν: υπαρχει πιο ωραιο πραγμα απο το να βλεπει ενα αγορι την κοπελα του ετσι?
Δεν την αφησα να μιλησει και αρχισα να την φιλαω γλυκα... ειχε τοσο απαλα χειλη..

Ροουζ: παω να αλλαξω

Τζαστιν: ετσι θα μεινεις

Ροουζ: τον αγριοκοιταξα και αρχισα να κατεβαινω τις σκαλες.. ακουγα το γελιο του και αυτοματως γελασα και εγω...

Λουκ: αντε ρε παιδια επιτελους. Θα ερχομουν να σας ψαξω. Αντε ελατε να φαμε...

Ροουζ: εγω δεν πειναω....

Λουκ: ασε τα πεισματα μικρη και κατσε

Pregnant by himNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ