Three

42 5 0
                                    

P.O.V Anna
Vandaag is de dag de badtour in de Melkweg, hier ga ik samen met mandy heen! Ik had mijn wakker op half zeven want om half acht zou de vader van mandy ons brengen. Ik spring uit bed en tweet nog snel iets,
Annaaatjuhh: snel alles doen #badtour!!
Ik spring onder de douche, en doe mijn make-up en krul mijn lange haar. Ik loop naar mijn kast en trek zowat al mijn kleren eruit, ik weer echt niet wat ik aan moet en bel snel Ruby!
Anna: HEYY nooit geval!
Ruby: ik ben onderweg!
Geen twee tellen later gaat de bel en Ruby staat er ik zeg:" ik weet niet wat ik aan moet naar de badtour plz help mij!" Ruby loopt mee naar boven en kijkt tussen mijn kleding, en pakt er een zwarte broek met scheuren uit en een lang wit t-shirt waarop staat bad 1 ik trek het aan en laat het zien. Ik doe mijn lichtgevende schoenen eronder en loop met Ruby naar beneden, Ruby gaat weet naar huis ik bedank haar voor de hulp.

Na een kwartier gaat de bel, als ik kijk ren ik als een debiel naar de auto en vlieg mandy in de armen, "IK HEB JE ZO GEMIST BABYGIRL!! ":Zeg ik Mandy antwoord:" IK JOU OOK!! WE GAAN ER EEN TOPDAG VAN MAKEN!" Ik geef mijn ouders en broer een kus op de wang en stap in de auto. We rijden eerst nog even langs de Starbucks en dan gaan we in de rij staan er is gelukkig nog niemand.

P.O.V Mandy
We zitten ondertussen al een uur in de rij, er is veder nog niemand! We hebben lekker hard tot in de nacht op staan, en zingen vet hard mee! Opeens zie ik het busje aan komen van b-brave, ik en Anna flippen van binnen maar proberen normaal te blijven doen. De jongen lopen naar ons toe, en vragen "hoelang we er al zitten?" Ik antwoord:" net iets langer dan een uur!" De jongens kijken ons verbaast aan, dan hoor ik Kaj ineens de naam van Anna zeggen, ik kijk verbaast op.
Een vraag :" Anna heb ik iets gemist?"  Anna kijkt mijn blozend aan, en lacht lief naar Kaj.

P.O.V Anna
B-brave komt naar ons toe en Kaj herkent ons, toen de jongens kwamen hebben we even met ze gepraat. Kaj vroeg :"lijkt het jullie leuk om mee backstage te gaan?" ,Mandy en ik vlogen elkaar in de armen! Dioni vroeg: " is dit een Ja?" " ja": zeiden mandy en ik tegelijk. We liepen achter de jongens aan, via de zijingang richting de kleedkamers. Toen we daar aankwamen plofte ik meteen op de bank en zei: " dit zit veel beter dan de grond" iedereen begon te langen. Kaj zei:" zullen we ff een mooi filmpje maken voor snapchat? Dat we zingen ofzo?"  "Kaj wil je mij voor schut zetten ofzo ik kan niet zingen!": zei ik terug, maar dacht bij mezelf o kut hij weet dat ik kan zingen. Kaj antwoorden:" dat kan je wel heb het zelf gehoort!" En hij lachten lief. Ineens hoorde ik iedereen roepen:" Anna moet zingen!! Anna moet zingen!" Ik begon te blozen en vroeg welk liedje ik moest doen? Mandy antwoorden:" doe titanium! Die deed je altijd met je broer zingen!" Ik zei:" okey is goed" 
Ik begon zachtjes te zingen en voelde al die ogen gericht op mij, Kaj zag dat ik het moeilijk had en begon mee te zingen. We zongen samen, toen het klaar was begon iedereen te klappen, en ik begon te blozen. Ik kreeg een knuffel van Kaj en een kusje, niet veel later kreeg ik allemaal meldingen op twitter, Samuel had een stukje op genomen van het zingen van ons en op twitter gezet. Ik had een stuk of 200 nieuwe volgers en allemaal lieve reacties en een paar haat reacties maarja ik kan er mee leven.

P.O.V Mandy
Ik en Dioni hebben wel een klik met elkaar ik zit bij hem op schoot en we praten de hele tijd. De show gaat zo beginnen wij mogen bij de show voor de hekken staan, inplaats van erachter. Dit zal wel veel haat oplever maar idc!
De eerste meisjes komen binnen, de VIP's. Een paar van de meisjes herkennen Anna en vragen om foto's en vragen of Kaj en Anna iets hebben. Anna reageert heel rustig en zegt dat ze niks hebben en maakt met allemaal een foto. Dan zegt Anna:" jullie willen allemaal een foto met mij maar jullie vergeten een foto te vragen aan het knapte meisje van de wereld!" Ineens zijn alle ogen gericht op mij en willen ze foto's met mij en vragen wie mijn fave enzo is. Ik vind de aandacht wel leuk maar het is ook vest wel heel zwaar. Het concert begint eindelijk, onder de liedje kijkt Dioni de hele tijd, de meisjes achter me hebben het door en beginnen haat te roepen. Het zelfde bij Anna dus wij lopen naar de vader van Dioni die kent mij namelijk al, hij brengt ons backstage bij het Podium daar genieten we veder van de show, als de show af is komen de boyz het podium af en wij lopen met ze mee, Dioni doet zijn arm om mij heen en we lopen naar de kleedkamer.

P.O.V Anna
Het is tijd voor de m&g, mandy en ik hebben ook een m&g. We gaan maar als laatste en kijken van achter de zaal mee naar de andere meisjes die aan de beurt zijn. Als wij aan de beurt zijn opent Kaj zijn snap en maakt een filmpje dat hij mij een kus op de wang geeft en zet er onder: hou van haar❤️ dan maken we nog wat foto's. Dan is mijn moeder der om ons op te halen, Mandy slaapt die nacht bij mij. Als we thuis zijn heb ik een appje van Kaj: " Hey babe! Ik hoop dat je leuk vond! Ik mis je nu al xxjes"
Ik antwoord terug:" het was geweldig! Ik mis jou ook! Xx
Dan kijken we nog een film en vallen we in slaap.

( Hey mensen!  Hoop dat jullie het een leuk hoofdstuk vinden xx Anna! P.s volg mij ff op twitter @annaaatjuhh ❤️ )

Love ft B-BraveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu