Capitolul IV

20 3 0
                                    

Am luato de par si am tarato in baie unde am vrut sa-mi scot cutitul dar ceva ma opreste.Ma uit repede in spate.Era Jeff care ma prinse de incheietura chiar in momentul meu de glorie in care vroiam sa o machez pe Tina cat de frumos puteam dar el mi-a stricat momentul.Oh!
-Stai!Ce faci?Jeff lasa-ma sa-i despic capul in doua,DA-MI DRUMUL ahhh Jeff te rog lasama!
-Ery!revinoti stai calma te rog!controleazate ca o sa dam de belea!
-Lasa-ma macar sa-sterg zambetul ala de sarpe de pe fata...
-Offf...Bine dar nu o ucide ,doar speri-o,nu-i face rau,mai las-o putin macar pana diseara,Ok?imi sopteste Jeff bland la ureche
-Bine Jeff am inteles...acum ii sparg doar fata...bine?
-Nu!vrei sa fii exmatriculata?Las-o sa plece acum ii facem felul mai tarziu,gata,gata, calmeazate.
-Offff,ok.si ii arunc o privire trista.Stiu ca-mi vrea doar binele chiar daca uneori imi strica distractia.
Se sunase de intrare asa ca ma duc la dulapul meu si imi iau cartile.Aveam ora de dirigentie,mai degraba ora de interogatoriu...Intru in clasa si ma asez in ultima banca unde se mai afla un baiat dragut cu ochi albastrii verzui,avea parul blond inchis cu reflexii aurii.Era imbracat intr-un hanorac negru,blugi gri inchis si tenisi negrii.M-a vazut si a zambit prietenos.Atuci i-am vazut gropitele ,doamne arata very Sexyyyyyy.
-Salut papusa ce faci?
-Ma cheama Erika.spun eu foarte serioasa.
-Au pisi .Eu sunt Kevin,dar poti sa-mi spui baiatul visurilor tale.
-Aulaleu ma flatezi!
Se apleca spre mine si incearca sa ma sarute prima data l-am lasat sa creada ca ma las dar chiar aproape de a-mi atinge buzele ma feresc si il plesnesc.
-Pisi vezi ca m-ai zgariat...
-Dar ce credeai,ca pic asa usor in plasa?
-Esti prima care nu ma lasa sa o sarut.
-Dar ti se pare ca as fi ca celelalte...hmmm
Profu intra in clasa si spune
-Salutare copii astazi au venit doi colegi noi.Kevin si Tina
Acestia s-au ridicat si s-au prezentat.Se pare ca scorpia asta va fi colega mea...nu pentru mult timp,am spus asta in mintea mea si am ranjit malefic.Jeff statea in fata mea si se intoarse deodata de parca ar sti ce gandeac.Imi arunca o privire gen CINEI PAPARUDA AIA DE LANGA TINE!II SPARG FATA DACA TE ATINGE A SI STAI CUMINTE NU TE MAI GANDI LA TINA DESPICATA.
-Hei,eu sunt Jeff iar tu esti??spune Jeff ridicand din spranceana.
-Oh hey salut ,eu sunt Kevin...viitorul sot al Erikai.
-Poftim?Spun eu in timp ce desenam pe caiet o sabie infipta intr-un craniu..puteti ghici al cui este nui asa.
-Da sotie care-i problema?
-Pai problema-i ca eu o sa iti cam sparg fata...a spus Jeff luandu-l pe Kevin pe guler.
-De unde sa stiu ca-i iubita ta scuze dar na..
-Nu-i iubita mea e sora mea.Bine sora mea de suflet.
-Exact...deci nu sunt iubita lui dar nici sotia ta daca nu ma lasi in pace iti fac fermoar la gat cu drujba,dupa care te tai bucati iti dau foc dupa care te reincarnez si iar iti dau foc dupa care de dau la caini,AI INTELES?!
-Bine pis...adica Ery,pot sa-ti spun asa?
-Da desigur Kev.
Se suna de pauza si pe urma orele au trecut repede doar cu gandul ca o voi cioparti pe Tina.
Am iesit pe poarta scolii si am asteptat-o acolo.In cele din urma iese si ea cu aceleasi aere.Avea atat de multe incat mereu ma asteptam sa-si ia zborul.Iam pus mana la gura si am tras-o intr-un tufis si am ciopartit-o incet si chinuitor ca sa fie distractia ma buna am adus si o sticla cu alcool medicinal ca sa ii turnam pe taieturi ca s-o auzim cun zbeara.Nimeni nu se baga deoarece credeau ca-i doar un viol si treceau nepasatori.Dupa ca am terminat am strans-o de pe jos si am pus-o pe presul de la usa dirigului care s-a luat de mine pentru ca am fugit iar de la detentie.
Am plecat acasa si am sarit in pat si Jeff a venit la mine acasa deoarece chiar nu-i placea s-o auda me mama sa facand dragoste in fiecare seara cu alti barbati asa ca a inceput sa doarma mai des la mine.Dar l-am avertizat ca daca de excita d pe aici o sa doarma cu Spintecatorul,astai cainele meu dragut si "mic" un biet Haschi de rasa pura.Cand se ridica in doua labe e cat Jeff care are 1:90m inaltime bine dar el are deja 18 ani.Eu am abia 17 si am 1:60m,sunt un minion.
Dimineata ma trezesc din cauza soarelui asta prost.Jeff plecase deja acasa la el,imi lasase mesaj ca azi se duce pana la cineva ca sa-si cumpere cutite noi.Logic ca imi ia si mie ca altfel ii scot inima si i-o toc marunt.deci deschid geamul .imi pregatesc hainele.Imi scot o pereche de jambiere negre,o rochie scurta si cu multe volanase tot neagra,o geaca de piele neagra logic si niste platforme tot negre.Dupa ceea ma baf in dus si las apa dierbinte sa se contopeasca cu pielea mea foarte palida.Multi spuneau ca prin venele mele nu curge singe.Oricum ies din dus si imi iau prosopul pe mine.Ies din baie si in momentul in care vroiam sa ma imbrac cineva ma trage si ma lipeste cu peretele si incepe sa ma sarute senzual.Incerc sa-l imping dar degeaba,forta lui era prea mare.Apoi ma ia repede in brate si ma arunca pe pat si sare pe mine sarutandu-ma si incercand sa-mi dea jos prosopul.Era chiar.......

Gata nebunaticilor pentru acum va rog sa stati asa in suspans si dupa care sa gadilati steluta ca altfel...

The KillerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum