Birseyler sakliyorlar.

20 1 0
                                    

Sabahin soguk zamanlariydi suanda. Herkes uyuyordu. Etrafima bakinip odada tek basima oldugumu anlayinca icime korku basmisti adeta. Sonra elimi yuzumu yikadim ve disari ciktim babannemin yanina gidip;
- '' Gunaydin babanne ''
Babannemin cok isi oldugunu icin beni takmiyordu. Yasim daha 7 ve cocuklugumda baslamisti ilgisizlik. Annesiz oldugum icinmiydi bilemiyorum. Sonra odaya gidip annemin fotograflarina baktim. Damla damla goz yasi akittim. Yuksek sesle olmez olemez olmedi annem yasiyor dedim. Babannem sesimi duyup odaya kostu. İyimisin dedi. Degilim dedim hic iyi degilim. Yasim yedi olmasina ragmen cok fazla hayat tecrubesi gecirmistim. Babannem disari cikip birisine telefon acti. Gizli gizli birisi ile konusuyordu. Ama benim okula gitmem gerekti hazirlanip evden cikmistim yolda giderken annemden kalan kolyeyi dusurdugumu okula gelince farkettim. Cikista arasakta bos. Cunku bulan onu coktan kuyumcuda satmistir. Helal olsun ne diyelim.

Ece; Hadi bize gelsene!
Ben ; eve gidip annemle vakit gecireceyim. Deyip yollarimizi ayirmistik.
Oysaki benim annen yoktu.
Bunu kimse bilmiyordu sanirim. Annem ölmüs ben kucukken. Henuz hic birseyini bilmiyordum annemin. Ne ismini ne yuzunu ne seklini ne hic birseyini bilmiyorum. Oyle aci oyle kotu bir durum ki bu.
Eve varmistim ve evde kimsenin olmadigini farkettim. Kapiyi acip eve girdim ve babannemin telefonu komidinin ustunde duruyordu. Baktim son aramalara saat 07.56 da babamla konusmus. 09.45 de ise babam babanneme nasil aciklariz bu durumu gizeme ikimizden de nefret eder demis. Ben neden kimden nasil nefret edeyim ki. Neden edeyim annem oldugunde ne kadar yanimda olmuslardir kim bilir. Neyse babannem gelince onuda ogrenirim elbet diyip odevlerimin basina gectim.  Baya yorgundum uyumus kalmisim uyandigimda hava karanlikti odamin kapisini hafif araliyip iceriden gelen sesleri dinliyordum.
Babam; gizemle konusup annesinin olmedigini aciklamak zorundayim anne.
- Neee!  Annem olmemismi? Peki neden oldu dediler. Olmediyse nerde? Neden gelmiyor. Aklimda binlerce soru olusmustu.

Küçüklüğümü Aldınız Elimden.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin