"Anneee!!"
"Anneniz evde değil hoşgeldiniz İlayda hanım"
"Hosbuldum mine"
"İstediğiniz bişey var mi ?"
"Uyku"dedim ve gulumsedim.O da gülümsedi.Yukarı ciktim.Ah yatagim.Keşke evlenme şansımız olsa.Beni hiç aldatmassin.
"Manyadim mi naptim töbe"Ay canım sıkılıyor.En iyisi dus almak.Dusumu aldım ve uzerime siyah bol atlet ve altimada siyah şort giydim.Hava sıcak napalim.Telefonumu alıp yatağa attım kendimi.Bu yatak muhtesem.Telefonda olabildiğince kitap okudum.Sonrada yoruldugumu anlayıp kendimi serbest bırakıp gözümü kapadim.
"Açım minee!!"
"İzzet bey hazırlanıyor"
"Acele et çok açım"
"Eliniz Izzet bey! Kirli kirli dokunmayın.Ah!Yediniz umarım rahatlamissinizdir"
"Harikaaaa!"Bu seslere sadece guldum.Hergün aynı dava. Mine kiziyor.Izzet yiyor.İyice uykum gelmişti.Yatağın kenarındaki cekmeceden babamin fotoğrafını çıkardım.Annemle olan fotoğrafını.Burda annemin karnindaydim.Karnindaydik...Hafifçe gulumsedim.İzzette de bu fotoğraf vardı.Babamı incelemeye başladım.Kıvırcık saclari...Mavi gözleri...Muhteşem gülümsemesi...Mutluydu.
"Ahh!Kim bilir nerelerdesin babam"diye mirildandim.Telefon çalınca o tarafa yönelip yatağın içindeki telefonumu aldım.Arayan Tuna.
"Lan!"
"Hoduk kafali boylemi konusuyon kızlarla"
"ya ben özür dilerim"
"Tamam kabul ettim ozrunu"
"Bana notları versene bugün okula gelmedim"
"İzzetle aynı siniftasin ondan istemem gerekmiyor mu "
"Acmiyo"
"Tamam watsaptan atarım "
"Tamam görüşürüz"dedim ve kapadim.Ayaga kalkıp aşağı indim.Izzet yemeğini bitirmiş meyve yiyo.
"Izzet notları verecekmissin Tunaya"
"Tamam"dedi ve ayaklarını sehpaya uzatti.Görüntüye terlik girmesiyle kahkaha attım.
"Anne acidii!!!Ahh"
"Ben sana ne dedim ne yapiyon"
"Tamam yaa!!!"dedi.Anneme baktigimda sinirden kudurmustu.Kadın sevmiyor ama Izzet yapiyo.
"Anne"
"Efendim kızım"
"Bugün dışarı cikabilir mıyım?"
"Geç gelirsen terlik sowa davetiye alırsın"
"peki"
------------------
Ve sonunda kendimi kendimi Aysegulun yanındaki koltuğa attım."Bak gel dedin geldim.Geç çıkmak yok hem ben sen dugumde sıkılma diye geldim"
"Tamam kanka iyiki gelmisin"
Köşede oturan siyah saçlı kahverengi gözlü çocuğa baktım.Üst sinniflardan çıktığını gördüm kaç kere.Of ne sıkıcı yaaaaaaaaaaaaaaaa!!!