Eve geldiğimde saat 10 olmuştu.Annem ve Izzet ortalikta yoktu.Ayakkabilarimi çıkarıp merdiveni çıkmaya başladım.İzzetin odasından sesler gelince durdum.
"halit bulduğunu söyledin ne demek şimdi yok"
"..."
"tamam sen son durumlara fln bak "
"..."
"gorusuruz"
"Kimle konusuyodun"dedim.Beni görünce şaşırdı.
"Halitle"
"Korumanla ne konusuyosun ki "
"Konusalim mi "
"Evet"dedim elimi tuttu ve yatağına oturttu.
"Ben babamı buldum"diyince şoka girdim.Ne?!Babamı mi?Neden ki ?Hem burda mi ?Bizim için mi burada?
"Ne dediginin farkında misin sen?Gerçekten burda mi nerede yaşıyor bizi özlemiş m-"
"İşleri yüzünden buradaymis bizim için değil"
"Nerede yaşıyormuş "
"Kadıköy"dedi.Hayır aglamicam.Hayirr
"Gel aglama"dedi ve kafamı göğsüne yasladi.Bizi unutan biri için mi ağlıyorum.Neden ki ?Neden?Sacima öpücük konunca iyice sarıldım ona . Birazcık daha ağladım ve kalktım.
"Mutlu olman için soylemistim "
"Boşver beni"
"hadi uyu "dil çıkardım ve odama ciktim.Aynanın karşısında kendimi gördüm.Siyah elbisem dizimin bir karış üstünde kabarikti ve siyah tullerle ayrı bi tarzdi.Uzerim siyah düz parlak kumaşıyla beyaz kol ve siyah saclarima uyum sagliyordu elimde kalın topuklu siyah kısa botlarim ve siyah kumaş görünümlü cantam vardı.Göz makyajim akmıştı.Banyoya geçip yüzümü temizledim.Dusunmemeye çalıştıkça düşünüyorum.Cidden babam burda mi.?Neden gitti?Hayır dusunmicem hayır.Odama geri döndüm.Mavi üzerinde tumblr fotoğraflarından birinin basılı olduğu t-shortumu ve siyah sortumu giyip yatağa yattim.
Buradaydı.Onu goerbilirdim.Bildiğim tek şey onun soyisminin Kartal olması.Burdan yola cikabilirim.Evet burdan yola cikmaliyim.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah uyanıp direk yataktan kalktım.Bugün cuma okulda ilk üç dersim boş.Banyoya geçtim.Saçımı yıkayıp taradim.Kıvırcık saçlarım belime kadar geliyordu.Azdi saçlarım ama çok azda değildi.Saçımı sıkı at kuyrugu yaptım.Gözüme maskara ve eylenier sürdüm.Dudagima açık pembe ruj sürdüm.Dolabimin.karşısına geçtim.Hava hala sıcaktı.Bu yüzden beya boydan elbisemi giydim.Saçımı açtım.Ayağıma gri babet giydim.Gri bileklik taktım.Elime telefonumu alıp aşağı indim.elbisemin kalın askilarini duzeltip saçımı geriye attım ve koltuğun üstündeki 100 tlyi aldım.Dışarı ciktim ve taksi çağırdım.Gece yaptığım araştırmaya göre Kadikoyde Kartal holding vardı.Yeni açılmış.4gün önce sahibi hakkında fotoğraf yok.Taksi gelince adresi verdim.Cidden iş için mi geldi buraya?Bizi geçtim annemi bile mi ozlemedin?Ben.neden oraya gidiyorum ki.
"Mazharoglu kolejine gidelim lütfen"dedim ve disariyi izlemeye başladım.Hazır değilim baba.Seni görmeye hazır değilim.Mavi gözlerine bakmaya hazır değilim.Ama seni unutmaya 17 yıldır hazırlanıyorum ben ...