Hikayeyi medya daki şarkı ile okuyun^^
*hyorim*
Yine aynı kabus ile gözlerimi açtım ve boynumdaki künyeyi avuçumun içine alarak sıkıca tuttum. Terli anlımdan saçlarımı çekerek kaç gecedir aynı kabusu gördüğümü düşünüyordum.
"Tatlım kahvaltıya gel!"
Annemin sesi ile kendime geldim ve banyoya gidip yüzümü yıkayarak düşüncelerimden ve kabusun etkisinden kurtulmaya çalıştım.Babam:"Kızım bir sorun mu var?"
Şaşkın bakışlarım ile babama bakarak gözümü oturduğumdan beri oynadığım tabağımdan kaldırarak cevap verdim:"Yoo iyiyim sadece sacma sapan bir rüya gördüm onun etkisi kalmış üstümde. Neyse ben doydum odama cekile bilirmiyim?"
Annem:"Daha tabağına dokunmamışsın bile, doyduğuna emin misin.?"
Sorusuna tebessüm ettikten sonra masadan kalkıp merdiven lere yönelim. Başıma saplanan bir ağrı ile bir an gözüm karardı ve bayıldım.*jungkook*
Bu nasıl bir kabus böyle diyerek boynumdaki künyeyi elimle kavradım. Terden anlıma yapışan saçlarımı cekerek yataktan kalkıp banyoya yöneldim. 1 saatlik uyku ile şiş bir hal almış gözlerime aynada bakarak dolmalarına engel olamadım."Günaydın" derken masadaki yerimi aldım.
Annem:"Günaydın oğlum"
Bir süre sonra babam da masada yerini alırken annem tabaklarımızı doldurmuştu. Açıkçası pek iştahım yoktu...aslında hiç.
Annem:"Oğlum yemeğine niye dokunmuyrsun?"
"Size afiyet olsun"
Annem:"Hatırım için ağzına iki lokma birşey at ha.?"
Canım annem onu hiçbir zaman kıramıyorum. Yerime geri oturup zorda olsa yemeğimi ağzıma atarak sindirmeye çalıştım.Babam:"Gece yine nerde idin?!"
Bende bu anı bekliyordum, ağzıma götürmek üzere olduğum kaşığı geri koyadum.
"Benim meselelerim seni ilgilendirmez BABA." Üstüne basarak kullandığım kelimeyi dedikten sonra masadan kalktım.
Babam:"Konuşmanın bittiğini ve istediğim cevabı aldığımı düşünmüyorum OĞLUM."
"Benim icin bitti ve istedigin cevabı da aldın."Kook karakteri biraz saygısız gibi gelebilir size ama babasına karsı olan bu
tavır ve davranışlarını altında bir neden var ilerki bölumlerede öğreneceksiniz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NECKLACE / Jungkook✔
Fanfiction+Aşk bazen beklemeyi sabretmeyi öğretir genç adam, hayat böyle. Kaybettiğini sanırsın ama oyun daha yeni başlar. -Daha ne kadar sabredeçeğim ajusshi +Oyunu kazanana kadar -Oyunu nasıl kazanacağım Yaşlı adam elini önce jungkook un kalbine ve sonrada...