İsterseniz multi ile yada sevdiğiniz baska sakin bir şarkı ile okuya bilirsiniz....
Suga:"Neyi var?"
Doktor:"Büyütülecek birşey değil. Bedeni yorgun düşmüş, yemesine ve uyumasına dikkat etsin. Uyku ilaci... yazmamı istermisin?"
Suga:"Aslında iyi olur."
Doktor:"Yoongi... senin icinde aynıları gecerli. Ona örnek olmalısın, ayakta durmalısın."
Suga tebessüm etti "kim amcaya birşey deme. Ailelerin kulağına gitmesin."
Doktor:"Ahhh tamam demem. İlaci eczaneden alırsınız buda recete."
Suga:"Tekrar teşekkür ederim." dedi ve saygıyla eğildi.
Doktor evden çıktıktan sonra eun elinde yemek dolu bir tepsi ile mutfaktan cıktı. "Jungkook icin birşeyler hazırladım. Sizin icinde. Ben yukarıdakileri aşaya cağrırım sende gec otur masaya."
Suga tebessüm ederken konuştu "emredersiniz komutanim" dedi ve eun un yanağına bir buse kondurarak mutfağa gecti.
***
Odada büyük bir sessizlik hakimdi ve sessizliği bozan tae oldu "daha iyimisin"Jungkook sadece gözleri ile evet anlamında birşey yaptı.
Jin:"Neden birde bayıldın. Hemde kalbini tutarak. Doktor nedenini dedi ama ne bilim."
JK:"ben bilmiyorum. Biran kalbime bi ağrı saplandı ve gerisi.."
RM:"Yorma kendini. Bu arada sen uyurken ailen aradı burda olduğunu söyledim. Bayıldığından felan haberleri yok."
JK:"Teşekkür ederim hyung. Ben aslında ev gitsem iyi olur."
Jimin:"Bencede. Git bir iki gün dinlen." emir verir bir tonda konuştu
***Jungkook eve vardığında kapının önünde biraz duraksadı. Elini kalbinin üstüne koydu ve neden birden bayıldığını o saplanan ağrının nedenini düşündü. Kısa bir süreliğine dalgın dalgın durdu ve daha sonra kafasını iki yana sallayıp kapıyı acarak iceri girdi.
'Iyiki doğdun jungkook!'
Kapının önünde elinde pastayla duran annesi ve babasına boş gözlerle baktı.*FLASHBACK// 1 eylül 2014*
Jungkook icin düzenlenen havuz başı doğumgünü party sinde konfeti eşliğinde arkadaşları hyungları noona ları ve en önemlisi hyorim in söylediği iyiki doğdun şarkısının bitmesini bekliyordu.
"Iyiki doğdun jungkook iyiki doğdun jungkook iyiki doğdun iyiki doğdun mutlu yıllar sana!!!"
Şarkı bitet bitmez hyorim kollarını kook un boynuna dolandı ve "iyiki doğdun iyiki varsın" dedi.
Günlerdir içindeki o kötü his sevdiği kadının bir sarılması ile yok olup gitmişti. Kollarını hyorim in beline sım sıkı sardı ve saclarından öperken icinden gecirdi 'bana onu verdiğin icin sana nekadar şükür etsem az... lütfen lüften onu benden önce alip onsuzluğun acısını bana tattırma'.
Bu romantik anı bozan tabi yine suga olmustu "öhöm öhöm bitti mi..."
Iki aşık birbirinden ayrıldı ve ciddi bir ifade takınan suga ya baktılar
Suga birden tebessüm ederek "...senin sevgilin olabilir ama bizimde kardeşimiz izninle ufaklık bizde sarılalım" dedi ve jungkook a sarıldı.
HM:"Oppaaa..." dedi utanmış bir şekilde ve suga nın koluna vurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NECKLACE / Jungkook✔
Fanfiction+Aşk bazen beklemeyi sabretmeyi öğretir genç adam, hayat böyle. Kaybettiğini sanırsın ama oyun daha yeni başlar. -Daha ne kadar sabredeçeğim ajusshi +Oyunu kazanana kadar -Oyunu nasıl kazanacağım Yaşlı adam elini önce jungkook un kalbine ve sonrada...