Adam yine o lokantanın önünden geçip bir gün bende burada maaşı mı alınca yemek yiyeceğin çok lüx ve pahalı diyorlar ama olsun içimde kalmasın benim şu zengin tayfasından neyim eksik demiş. O gün gelmiş adam maaşı alınca soluğu lokantada almış. Garsona ne yiyebilirim demiş garson da " bizim burada önce kabak dolması yenir sonra köfte demiş. Adamda peki bende öyle alayım demiş dolma gelmiş adam dolayı bitirmiş garsona seslenmiş garson bey dolma hayatımda yediğim en güzel dolmaydi su köfteyide getirde yiyeyim gideyim demiş garson getirip köfteyi adamın önüne bırakmış. Adam köftenin birini ağzına götürmüş kıl dolu içi bırakmış ikincisi üçüncüsü derken hepsi kıllı bırakmış. Garsonu çağırmış. Bu ne kardeşim bu köfteler kıllı yemedim midem kaldırmadı demiş. Garson özür dilemiş. Bizim ahçı çolak sol elini hiç kullanamıyorda göğsünde yoğuruyor köfteyi orasıda biraz kıllı olunca tabiki köfteler kıllı oluyor haliyle demiş. Adam ya kardesim adam colaksa çalıştırmayın o zaman demiş. Garson yapıştırmış ulan kılı bahane ediyorsun ama adamın şeyiyle oyduğu kabak dolmasını öve öve bitiremiyorsun demiş. Adam seyiylemi oyuyor kabağı dedin sen demiş. Garson evet şeyiyle oynuyor sağ eliyle tutuyor kabağı demiş.