Vragen voor mij

78 3 3
                                    

Lawrenciatje  goede vragen ik zal ff aantoonden geven op alle drie.

Vraag 1. Wat moet je doen als je degene waar je op verliefd bent tegen komt en dan kriebels in je buik krijgt?
Goede vraag lawrenciatje.
Dat is lastig, ik weet hoe het is, probeer het te verbergen.
Misschien kan je proberen een schriftje voor jezelf bij te houden.
Waar je er alles over in schrijft.
Misschien voel je je dan wat beter.

Vraag 2. Wat moet je doen als degene waarop je bent weet dat je op hem bent?
Mmmhhh die is lastig, ik heb het hem gewoon vertelt, nouja, als hij dat weet, moet je je niet te veel uitsloven voor hem, dan zal je je zelf voor schut kunnen zetten.
Het hoeft geen ramp te zijn, misschien vindt hij jou ook leuk.

Vraag 3. Wat als iemand het weet en het tegen de hele school wil zeggen?
Dat is heel vervelend als je dat niet wilt.
Maar misschien weet jij ook iets over hem of haar wat niemand weet over hem, en dat hij of zij, ook niet wil dat de hele school dat weet.
Dat kan je dan zeggen, zoals: als jij het door gaat vertellen zeg ik jou geheim ook tegen de school.
Maar het kan ook zo, probeer hem over te halen, als dit niet lukt, kun je het andere proberen.

Ik hoop dat je er wat aan had Lawrenciatje .
Nog veel plezier.

Maddie, is verliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu