Hořela mi hlava....
"Ano Baru?" ozval se klidný a jemný hlas Petra.
"Ty jsi mě podvedl!" křikla jsem do telefonu.
"Co-cože??" řekl Petr nechápavě.
"Podvedl jsi mě! Ve videu Nikdy jsem!"
"Co-že? To není pravda!"
Řekl."Neříkej hlouposti! Všechno si to na mě ušil! Říkal si mi úplný hlouposti! Miluju tě Baru ablablabl...Kecy! Nechci tě nikdy vidět!!" zakřikla jsem.
Z POHLEDU PETRA
Ta poslední věta mě zarazila. Nechce mě už NIKDY vidět? Zmkl jsem.
"Nech mě to vysvětlit! To že jsem Hoggy musím lidi bavit! Byl to jen vý-" položila to.
"-mysl" dořekl jsem a svěsil hlavu.
Zkoušel jsem jí volat, SMSkovat, psát na Fb ale na nic neodpovídá.
Z POHLEDU BÁRY
Hovor jsem ukončila a šla s Billym (psem) ven.
Šli jsme do parku se projít. Procházeli tam turisté, běhaly děti, pejsci štěkali...Ach jo.. Nevím proč ale ta vůně mi připomíná Petra.
Najednou mě něco vzalo. Ten dotyčný voněl jako Petr. A však když jsem se koukla do tváře, Petr to nebyl.
Úsměv mi zmizel a já ztuhla. Billy zůstal na zemi a štěkal. Dotyčný mě hodil na záda a dal do auta. Billyho mi dal na klín a vezl nás pryč.
V tom auta zastavilo a chlap si sundal kapuci. To, co jsem viděla mi vyrazilo dech, a já cítila jak se mi motá hlava a zavírám oči....
Ahoj všichni :3 Omg! Nová část! Nebojte, jsem zpět :))
Dřív se mi do toho vůbec ale vůbec nechtělo! Ale teď docela jo :)) Snad jste od mojeho příběhu neutekli :(( To by mě mrzelo protože jsme překonali hranici 1K přečtení! :O Moc Vám děkuju jste úžasní! <3
-Nattyy
ČTEŠ
Petr Lexa nebo Hoggy? [UKONČENO]
FanfictionPetr Lexa je mladý, krásný, vtipný chlapec. Je zpěvák a taky herec. Jako zpěvák hraje ve skupině Slza. A hraje v Přístavu :)):333 ...A Hoggy? To je smyšlená postava, která nám zvedá náladu a baví nás :))):33