Probrala jsem se.
Ležela jsem v posteli přikrytá krásně teplou bílou dekou.
Pomalu jsem otevřela oči a rozhlédla se.
Předemnou jsem viděla Petra, jak stříhá video.
"Do pr****!!" zakřičel.
"Oops" řekla jsem a vylezla z postele.
On se hned ohnal dozadu a já viděla ten nevinný pohled.
Na něho se nedá zlobit.
"Baru..odpusť" obejmul mě a políbil.
"Já..už..se na tebe ani tak nezlobím" lehce jsem se usmála a on nahodil ten úžasně sladký úsměv.
"Jsi moje princezna"
Zbytek dne jsme strávili v parku.
Pořád mě držel za pas."Kde je Billy??" křikla jsem a chytla ho za ramena.
"Jo, hned ti to vysvětlím. Bylo mi líto, že jsi neodepisovala. Řekl jsem taťkovi, ať tě dá do auta a zaveze sem ke mně. Ty jsi omdlela a pak u tě nešlo probudit. Řekl jsem si, že tě nechám prospat. A Billy je s tátou a Filipem (bráchou) na procházce. Do hodiny jsou doma" jak povídal, nevnímala jsem to co říkal, ale jak vypadal. Je tak hodný a z jeho hlasu jde slyšet klid, skromnost a je celkové nejlepší kluk na celém světě.
"Jojo...ehm.jo..jasan" mrkla jsem a on se zachichtal.
"Baru, nezapomeň, miluju tě!" řekl a to MILUJU TĚ zdůraznil.
"Já tebe" kývla jsem a obejmula ho.
"Určitě jsem celý život čekal jen na tebe." řekl a políbil mě.
THE END
Lidi! Mega Vám děkuju za všechnu podporu! Jak lajky, komenty, přečtení! Všechno mě nesmírně těší ❤ Děkuju za všechno 💕 Všechno má svůj konec, a tak i tato story :).
Děkuju mým čtenářům ❤ :)
Byly jste úžasní ❤ :)
A tato story...je celá :)
Snad se uvidíme u další :) ❤
Zatím....AHOJ! ❤ :)#hoggyarmy
ČTEŠ
Petr Lexa nebo Hoggy? [UKONČENO]
FanfictionPetr Lexa je mladý, krásný, vtipný chlapec. Je zpěvák a taky herec. Jako zpěvák hraje ve skupině Slza. A hraje v Přístavu :)):333 ...A Hoggy? To je smyšlená postava, která nám zvedá náladu a baví nás :))):33