Niall pov:
Jakmile přišlej Loui s pizzou do obyváku a slyšel jsem co právě říká Caroline jsem nemohl uvěřit. Než jsem stačil něco říct Loui vytahl tu věc, že bude brzo Caroline mojí potravou než něco jiného. Sice předešlé holky co jsem tu u sebe měl nedopadly zrovna nejlepe, ale Caroline ... Byla jiná něco mě k ní přitahovalo.
Už jsem to dlouho nevydržel a skočil Louimu rychle do řeči než něco způsobí a Caroline už o mě nebude jevit zájem nebo hůř a to nechci. Sice jí dlouho neznám,ale to se brzo změní. "Ohohouu Loui! Klídek ty jsi zase něco pil že?" musel jsem to říct,aby si Caroline něco nemyslela a aby se nedozvěděla, že nejsem obyčejný člověk jak se zdá. Louis na mě koukl tázavě co to říkám tak jsem ho odvedl do vedlejšího pokoje ať nás Caroline neslíší,ale než jsme uplně vyšli z kuchyně naznačil jsem Caroline rukama "jako že Loui něco pil a není v dobrém stavu" ... i když to tak nepřipadalo. Caroline kyvla hlavou na způsob jakože chápe a já tak mohl vysvětlit Loiumu celou situaci i to jak se má před ní chovat.
"Proč jsi mě odvedl pryč z kuchyně?" zepta se Loui. "Protože tuhle holku nemůžu ovládat vůli jako každou jak se mi zlíbí ... Prostě to nejde a další důvod je že jí nechci ublížit." Loui na mě koukal jako že chápe, ale i nechápe. "Počkej počkej počkej. Jako jak jí nemůžeš ovladat? Má snad v sobě železník? Snad můžeš chvíli počkat a on vyprchá a ... " nedořekl to a hned jsem mu skočil do řeči. "Né nemá v sobě železník a i kdyby měla tak jí i tak vůbec neublížím." řekl jsem. "Snad se nám Niall nezabouch" uchechtl se. "Možná trochu... Já nevím něco mě k ní přitahuje" odpověděl jsem.
ČTEŠ
Vampire?
Vampire18letá Caroline se seznámí s tajemným klukem, který není tak obyčejný člověk jak se zdá. Co se stane? Uvidíte v příběhu ...