Vše se s tebou točí, a ty padáš bůhví kam do neznáma... Potom už jenom tma, probudíš se až na jedné hodně divné mýtině, s úplně jinýma stromama než tam odkud jsi pocházela, abyste pochopily, Suss zkoušela kouzlo přemísťování, ale nějak se to zvrklo, má jisté podozření, že by to mohl být její otec, s kterým si nikdy nerozumněla, nebo její o tři roky starší spolužák, kterého odmítla, Suss má dlouhé vlnité hnědé vlasy, smaragdové oči, je hubená, a nejraději nosila crop topy, ale zpět k příběhu, Suss pocházela z planety jménem Script, fialové stromy, růžová voda, a další věci který si můžete domyslet, lidé na jejich planetě moc dobře věděli, že existují ještě jiné rasy, ale moc se o ně nezajímaly, takže... Suss se najednou objevila na nějaké mýtině, jak jsem říkala jiné než u nich, zděšeně si stoupla, a rozhlédla se, ovšem v noci toho uvidíte :D ale přece něco uviděla, byla to silnice, ano na planetě Script taky mají silnice, a taky věděla že silnice spojuje kjaky, tak se u nich říkaly města, a tak se vydala směrem k jezeru, které viděla, když tu ji něco oslepilo, zůstala přimrzle stát uprostřed silnice oslněna prudkým světlem, které nakonec zhaslo, teprve teď si Suss uvědomila že už ji světlo neoslňuje, a odvážila se podívat, před ní stálo prevko ( u nich auto) a z něho vystoupila vysoká a štíhlá blondýna...
,,Ježiš, co tady děláš, vždyť jsem tě mohla v klidu převálcovat?!?''
Řekla příjemným hlasem ta blondýnka, a po chvilce ticha, kdy si asi uvědomila že asi je v šoku řekla...
,, Co tady vlastně děláš uprostřed lesa? ''
Jen jsi pokrčila rameny, a ta blondýnka hned začala povídat:
,, Víš co? Já tě hodím domů, kde bydlíš? '' ,,Jo mimochodem jsem Katarina, ale říkej mi Kat''
Krásně se usmála Kat
První část, doufám že se líbila :)) zatim čau :D
YOU ARE READING
Dívka z Vesmíru
RandomCo se stane, když hlavní hrdinka Sussanie Johnson z planety Script se ocitne na neznámé planetě jménem Země, kde potká Katharinu Clark, žákyňi 1.C na čtyřletém gymnázium v New Yorku? Budou se nenávidět, nebo nakonec z toho bude kamarádství? A co kdy...