Ráno, jsi se vzbudila, a hned jsi vyskočila z postele, a utíkala dolů, kde jsi se na schodišti srazila s Niallem, ten se omluvil, a řekl, že mu Kat řekla, ať tě jde vzbudit, omluvně se na tebe usmál, potom jste šli společně na snídani, kde jsi se od Kat dozvěděla, že její a Niallova máma odjela do Skotska na pracovní cestu, a že se dnes měla vrátit, ale protože tam je stávka, tak se vrátí, až za 4 dny, a že táta asi přijede až za měsíc, důvod ale neřekla.
,,Tak, a teď máme barák pro sebe!''
zakřičela na celý barák Kat, jako kdyby zapomněla, že stojím těsně vedle ní, takže bych se nedivila, kdyby mi začaly krvácet bubínky.
,,Ségra, klid, chudák Suss teď bude hluchá''
pokusil se o žert Niall, a taky se mu to povedlo, celý zbytek dne jsme prokecaly doma, a večer Kat navrhla, že bychom mohli jít do bazénu, ovšem to nepočítala s tím že já nemám plavky, a myslím, že Kat toho pro mě udělala dost, že zůstanu na pokoji pro hosti, a budu si číst knihu s názvem ,,Hvězdy nám nepřály'' v půlce knížky se mi do pokoje vřítil Niall, a divím se jak při cestě neuklouzl, protože z plavek mu crčela voda, a jak jsem si stihla všimnout, podlahu mají z kachliček, no nic, prostě se přiřítil do pokoje, zrovna když jsem brečela u dojemný části knížky, a jakmile Niall uviděl že brečím, začal se vyptávat...
,,Co se stalo?''
,,Neřekl jsem něco špatně?''
,,Nestýská se ti?''
A já jsem mu velice, podotýkám velice trpělivě vysvětlila, že mi nic není, a taky jsem mu vysvětlila děj knížky, a ukázala jsem mu dojemný odstavec, potom co mě opravdu překvapilo, se taky rozbrečel, a potom, co jsem ale vůbec nečekala, mě objal, obětí mě nevadilo, jen jsem byla potom úplně mokrá, a postel, na níž jsem ležela, taky. Pak se mně zeptal jestli chci jít do toho bazénu, ale mě se tam vůbec nechtělo, a tak jsem řekla že radši zůstanu tady, že potom přijdu na večeři...
VEČER
Všichni tři jsme si v šest sedli ke stolu, a Kat odešla do kuchyně, ale hned hned se vrátila, sice ne s jídlem, ale řekla nám, že kdyby vařila, tak bychom všichni vyhořely, a že objedná pizzu... po pizze jsme se domluvily, že zítra se půjdeme projít po městě, a že mi to tady všechno ukáže, tím mě potěšila, ovšem další otázkou už ne...
,,Myslím, že by jsi nám mohla konečně říct, jak ses dostala do toho lesa, co myslíš?''
jen si pokývala hlavou, a vše vysvětlila, oba dva na tebe zůstaly zírat doslova s otevřenou pusou, jako první se vzpamatoval Niall
,,To znamená že jsi mimozemšťanka?''
ty jsi jen přikývla, po večeři se oba ptaly na to jaký to tam nahoře je, a ty jsi jim to vše vysvětlila, a únavou jsi večer spadla do postle a usla...
YOU ARE READING
Dívka z Vesmíru
RandomCo se stane, když hlavní hrdinka Sussanie Johnson z planety Script se ocitne na neznámé planetě jménem Země, kde potká Katharinu Clark, žákyňi 1.C na čtyřletém gymnázium v New Yorku? Budou se nenávidět, nebo nakonec z toho bude kamarádství? A co kdy...